וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול שמאי הוא המורה החשוד בהטרדת תלמידות: "חשש שפגע בנוספות"

שמאי, בן 49 מראשון לציון, הוא המורה שנגדו הוגשו תלונות בידי הוריהן של תלמידות כיתה ב' בבית ספר בצפון ת"א. בעבר לימד בלפחות שלושה בתי ספר בראשון לציון. אתמול הוארך מעצרו בשבוע

צילום: מאצ'י הוף

המורה החשוד בעבירות מין בתלמידותיו בבית ספר בצפון תל אביב הוא שאול שמאי, בן 49 מראשון לציון – כך התיר היום (חמישי) לפרסום שופט המחוזי בתל אביב ציון קפאח. שמאי הינו מורה מחליף למתמטיקה ולמקצועות החשבון בבתי ספר יסודיים. הוא לימד בשלושה בתי ספר שונים בראשון לציון. לפני כחמש שנים הוא התגרש מאשתו והינו אב לשני ילדים.

"האזנתי ברוב קשב לטענות הצדדים ואכן, כל פרסום מטבע הדברים כרוך באי נעימות, ואף בנזק כלכלי", אמר קפאח בהחלטתו. "עם זאת, האינטרס הציבורי עולה על הנזק שיגרום לעורר. קיים אינטרס ציבורי מהמעלה הראשונה לפרסם את שמו".

שמו של שמאי אושר לפרסום בידי שופטת בית משפט השלום בתל אביב חיותה כוחן כבר אתמול, אולם לבקשת סנגורו עיכבה את הפרסום עד להיום בשעה 12:00 כדי לאפשר לו לערער על ההחלטה. גם כוחן קבעה כי יש אינטרס ציבורי רב בפרסום שמו של החשוד. "מדובר בעבירות שבוצעו על פי החשד כלפי קטינות, וקיים חשש שפגע בקטינות נוספות". מעצרו של שמאי הוארך אתמול בשבעה ימים. על פי החשד, שמאי ביצע עבירות מין בתלמידות כיתה ב' בבית ספר בצפון תל אביב, וביום שלישי התקבלו נגדו לפחות 12 תלונות.

לקריאה נוספת:
החוקרים יגיעו לביה"ס שבו עבד בעבר המורה החשוד – ויחפשו עדויות
חשד: המורה מת"א תקף בבתי ספר נוספים - "לא מדובר בנגיעות תמימות"
הורי תלמידי המורה החשוד בעבירות מין: "קשה להם להירדם מהפחד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
ראשוני - הארכת מעצר לחשוד בעבירות מין בבית ספר בצפון תל אביב. מאצ'י הוף
שמאי בדיון בהארכת מעצרו, אתמול/מאצ'י הוף

עו"ד נועם בן שלום, ממשרדו של עו"ד שי רודה המייצג את שמאי, אמר לאחר הדיון כי "כרגע אין חשד ממשי שיש עוד קטינות, יש אינטרס לפרסם את שמו של החשוד אם האירוע היה בפארק למשל ועדי ראייה ראו את המקרה". לדבריו, "מדובר באדם בן 50, יש לו שני ילדים, בן אחד אוטיסט, הדבר פוגע מאוד במשפחה. אנחנו עדיין בשלב חקירה, אנחנו נותנים למשטרה לחקור".

לפני כחודש הורשע שמאי בעבירות דומות, ולמרות זאת קיבל אישור העסקה מהמשטרה כמה חודשים לפני כן, כשההליך נגדו עוד התנהל. המורה החשוד הורשע במסגרת הסדר טיעון במעשים מגונים בילדה בת 12, שלה העביר שיעורים פרטיים במתמטיקה. העבירות בוצעו בשנים 2015-2012 ולחשוד תיק פתוח בנושא בתחנת ראשון לציון. את תעודת היושר לצורך העסקתו כמורה הוציא לפני שהורשע, לכן הרשעתו לא הופיעה ברישומים המשטרתיים.

אחת מפעולות החקירה המרכזיות שמבצעים חוקרי המשטרה בשעה זו היא איתור כל בתי הספר שבהם לימד שמאי. לפי הנחת העבודה של החוקרים, הוא תקף ילדות נוספות במשך השנים. החוקרים החרימו את הטלפון הנייד והמחשב שלו כדי לבדוק אם הוא פעל גם ברשת.

(עדכון ראשון: 09:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully