וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: המורה מת"א תקף בבתי ספר נוספים - "לא מדובר בנגיעות תמימות"

השופטת קבעה כי יש אינטרס ציבורי בפרסום פרטי המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו. השופטת בדיון: "כשנוגעים בילדה זה לא משנה אם זה מעל הבגדים או לא". המשטרה תבדוק בתי ספר בהם לימד בעבר

צלמים זמניים מורשים

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בשבעה ימים את מעצרו של המורה החשוד בעבירות מין בתלמידותיו בבית ספר בתל אביב. פקד מארינה וולף, שייצגה אתהמשטרה בדיון, ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. השופטת קבעה כי יש אינטרס ציבורי רב בפרסום שמו של החשוד "מדובר בעבירות שבוצעו על פי החשד כלפי קטינות, וקיים חשש שפגע בקטינות נוספות". השופת חיותה כוחן אישרה את פרסום שם החשוד, אולם לבקשת הסנגור עיכבה את הפרסום עד למחר בשעה 12:00 כדי לאפשר לערער על
ההחלטה.

סנגורו של החשוד, עו"ד שי רודה טען במהלך הדיון כי מעשיו של המורה הם נגיעות מעל בגדי התלמידות. השופטת טענה כי אין מדובר בנגיעות תמימות אלא בנגיעות באיברים אינטימיים. "מבחינתי כשנוגעים בילדה זה לא משנה אם זה מעל הבגדים או לא", אמרה השופטת כוחן. הסנגור עו"ד רודה שאל בדיון את נציגת המשטרה מתי נעשו המעשים, החוקרת טענה כי המעשים נעשו בכמה הזדמנויות שונות לאורך תקופה ארוכה כאשר החשוד שימש מחנך מחליף מתחילת השנה. "הן ילדות קטנות, הן לא יודעות לתאר זמן מדויק", אמרה.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: האקרים רוסים השתילו נאום מזויף של אמיר קטאר - והובילו למשבר
מתקפה משולבת בטהראן: הרוגים ובני ערובה בפרלמנט ובקבר חומייני
עקב משחק ב"סליים" ביתי: בת 9 הובהלה עם כוויות כימיות לבית החולים

החשוד מעבירות מין בתלמידה בת 14, מורה מבית ספק בצפון תל אביב 7 ביוני 2017. ניר קידר, הארץ
המורה החשוד בדיון בהארכת מעצרו, היום/הארץ, ניר קידר

אחת מפעולות החקירה המרכזיות שמבצעים חוקרי המשטרה בשעה זו היא איתור כל בתי הספר בהם לימד המורה. לפי הנחת העבודה של החוקרים, החשוד תקף ילדות נוספות במשך השנים. החוקרים החרימו את הטלפון הנייד והמחשב של החשוד כדי לבדוק אם הוא פעל גם ברשת.

המורה החשוד, בן 49 מראשון לציון גרוש ואב לשני ילדים, חשוד כי ביצע עבירות מין בתלמידות כיתה ב', ואתמול התקבלו נגדו לפחות 12 תלונות. לפני כחודש הורשע בעבירות דומות, ולמרות זאת קיבל אישור העסקה מהמשטרה כמה חודשים לפני כן, כשההליך נגדו עוד התנהל. המורה החשוד הורשע במסגרת הסדר טיעון במעשים מגונים בילדה בת 12, לה העביר שיעורים פרטיים במתמטיקה. העבירות בוצעו בשנים 2015-2012 ולחשוד תיק פתוח בנושא בתחנת ראשון לציון. את תעודת היושר לצורך העסקתו כמורה הוציא לפני שהורשע, לכן הרשעתו לא הופיעה ברישומים המשטרתיים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניידת משטרה. מגד גוזני
החשוד תושב ראשון לציון בן 49/מגד גוזני

בכניסה לבית הספר היסודי בתל אביב, בו מלמד החשוד, ההורים נכנסו הבוקר בשער יחד עם ילדיהם ונאלצים לשמור על קור רוח. זאת, לאחר שהתברר אתמול כי המורה הועסק חרף הרשעתו בעבירות מין לפני כחודש.

"היה פה מחדל", אמר אחד ההורים שהביא את בנו למוסד החינוכי. "זה נושא שאתה תמיד חושב עליו - גם בבית הספר וגם בשכונה ובגינה, ואתה תמיד יודע שזה עלול לקרות. אני לא בדיוק יודע מה קרה ואיך זה קרה במקום ציבורי כזה. היה מחדל, כשאדם שיש נגדו חשד כזה נהיה מורה מחליף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully