וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוקרים יגיעו לביה"ס שבו עבד בעבר המורה החשוד – ויחפשו עדויות

7.6.2017 / 22:41

הנחת העבודה של החוקרים בתיק המורה החשוד בהטרדה מינית של תלמידותיו, הוא שקיימות תלמידות נוספות שעשויות להתלונן בבתי ספר אחרים בהם לימד. במסגרת החקירה, הם יגיעו לבית ספר יסודי בראשון לציון שבו עבד בשנה שעברה

צלמים זמניים מורשים

חוקרי מרחב ירקון של המשטרה יגיעו מחר (חמישי) לבית ספר יסודי בראשון לציון, שבו הועסק בשנה שעברה המורה החשוד בביצוע מעשים מגונים בתלמידותיו. החוקרים, בפיקוד של פקד מארינה וולף, ינסו לברר האם גם בבית הספר בראשון לציון ישנן תלמידות שהוטרדו על ידו. לפי הנחת העבודה של החוקרים, החשוד תקף ילדות נוספות במשך השנים. החוקרים החרימו את הטלפון הנייד והמחשב של החשוד כדי לבדוק אם הוא פעל גם ברשת.

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בשבעה ימים את מעצרו של המורה החשוד. וולף, שייצגה את המשטרה בדיון, ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. השופטת חיותה כוחן קבעה כי יש אינטרס ציבורי רב בפרסום שמו של החשוד. "מדובר בעבירות שבוצעו על פי החשד כלפי קטינות, וקיים חשש שפגע בקטינות נוספות".

עוד בוואלה! NEWS:
הורי תלמידי המורה החשוד בעבירות מין: "קשה להם להירדם מהפחד"
עקב החשד להטרדת תלמידות: פנייה לשינוי נהלי דיווח על עברייני מין
המדינה נגד אורן חזן: "להחמיר בעונשו, מדובר בעבריין תנועה חוזר"

החשוד מעבירות מין בתלמידה בת 14, מורה מבית ספק בצפון תל אביב 7 ביוני 2017. ניר קידר, הארץ
המורה החשוד בדיון בהארכת מעצרו/הארץ, ניר קידר

כוחן אישרה את פרסום שם החשוד, אולם לבקשת הסנגור עיכבה את הפרסום עד למחר בשעה 12:00 כדי לאפשר לו לערער על ההחלטה. סנגורו של החשוד, עו"ד שי רודה טען במהלך הדיון כי מעשיו של המורה הם נגיעות מעל בגדי התלמידות. השופטת טענה כי אין מדובר בנגיעות תמימות אלא בנגיעות באיברים אינטימיים. "מבחינתי כשנוגעים בילדה זה לא משנה אם זה מעל הבגדים או לא", אמרה השופטת כוחן.

הסנגור עו"ד רודה שאל בדיון את נציגת המשטרה מתי נעשו המעשים, החוקרת טענה כי המעשים נעשו בכמה הזדמנויות שונות לאורך תקופה ארוכה כאשר החשוד שימש כמחנך מחליף מתחילת השנה. "הן ילדות קטנות, הן לא יודעות לתאר זמן מדויק", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אין מניעה להעסיקו". תעודת היושר שקיבל המורה החשוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

המורה החשוד, בן 49 מראשון לציון, גרוש ואב לשני ילדים, חשוד כי ביצע עבירות מין בתלמידות כיתה ב', ואתמול התקבלו נגדו לפחות 12 תלונות. לפני כחודש הורשע בעבירות דומות, ולמרות זאת קיבל אישור העסקה מהמשטרה כמה חודשים לפני כן, כשההליך נגדו עוד התנהל. המורה החשוד הורשע במסגרת הסדר טיעון במעשים מגונים בילדה בת 12, לא העביר שיעורים פרטיים במתמטיקה.

העבירות בוצעו בשנים 2015-2012 ולחשוד תיק פתוח בנושא בתחנת ראשון לציון. את תעודת היושר לצורך העסקתו כמורה הוציא לפני שהורשע, לכן הרשעתו לא הופיעה ברישומים המשטרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully