וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב החשד להטרדת תלמידות: פנייה לשינוי נהלי דיווח על עברייני מין

7.6.2017 / 19:25

אחרי מעצר המורה בתל אביב, החשוד בעבירות מין בתלמידות כיתה ב', פנתה ח"כ רויטל סויד לפרקליט המדינה בדרישה לחייב את המדינה לדווח מידית על הרשעתם של עובדי חינוך – ברגע ההרשעה. "חייבים למנוע את הקורבן הבא"

צילום: מאצ'י הוף

בעקבות מעצרו של המורה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות כיתה ב', לאחר שהורשע בעבר בביצוע עבירות מין בקטינה, פנתה היום (רביעי) ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני) לפרקליט המדינה שי ניצן בדרישה לשנות את נהלי הדיווח על עברייני מין. "עברייני מין פדופילים הם פצצה מתקתקת. טובת הציבור מחייבת שהפרקליטות תדאג לדווח באופן מידי למשרד החינוך על כל הרשעה של עובד במוסד חינוכי שהורשע בעבירות מין", כתבה ח"כ סויד בפנייתה.

כיום על פי החוק מחויבת הפרקליטות לדווח במקרים של עורכי דין ורואי חשבון מיד ברגע ההרשעה, אולם החוק אינו מתייחס לעובדי חינוך. המורה החשוד בעבירות מין בבית ספר יסודי בתל אביב התקבל לעבודה לאחר שהציג אישור העסקה שהונפק טרם הרשעתו. ח"כ סויד מבקשת מניצן להתוות מדיניות ברורה לפיה הרשעה של עובד במוסד חינוכי בעבירות מין תדווח מידית למשרד החינוך, שיידע את מוסדות החינוך בדומה להרשעתם של עורכי דין ורואי חשבון.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד: המורה מת"א תקף בבתי ספר נוספים - "לא מדובר בנגיעות תמימות
הורי תלמידי המורה החשוד בעבירות מין: "קשה להם להירדם מהפחד"
החשד לעבירות מין בתלמידות בת"א: "12 תלונות התקבלו נגד המורה"

הארכת מעצר לחשוד בעבירות מין בבית ספר בצפון תל אביב+סינק עו"ד. מאצ'י הוף
דיון הארכת מעצר למורה החשוד, אתמול/מאצ'י הוף

"עובדי הוראה ועובדים המועסקים במוסדות חינוך באים במגע מדי יום עם מאות קטינים חסרי ישע שנותנים בהם אמון. מי שהורשע בעבירת מין חייב להיות מורחק ממגע עם קטינים באופן מידי", טענה ח"כ סויד. "הפרקליטות חייבת לדווח על כל הרשעה ולמנוע את הקרבן הבא, מצב בו עובד הוראה שהורשע בעבירת מין ממשיך בתפקידו מבלי שגורמי החינוך ידעו הדבר, הוא אבסורד שיש למנוע, תיקון זה הינו מחויב המציאות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully