וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכה בפנימייה בבני ברק חשודה באונס ועבירות מין בחניכות

22.6.2017 / 8:43

לפי החשד, המדריכה, תושבת רמלה בת 22, אנסה ותקפה מינית שתי נערות בת 15 המתגוררות במעון לנשים במצוקה בכמה הזדמנויות שונות. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרה בחמישה ימים נוספים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הנערות התלוננו נגד המדריכה במשרד הרווחה/ראובן קסטרו

בת 22 מרמלה נעצרה אתמול (רביעי) בחשד לביצוע עבירות מין בנערות, בהזדמנויות שונות ובמשך תקופה ממושכת - כך נמסר ממשטרת ישראל. הצעירה שימשה מדריכה במעון לילדות במצוקה בבני ברק, שם אנסה על פי החשד נערה בת 15 ותקפה מינית נערה נוספת, תוך ניצול מעמדה.

בית משפט השלום בתל אביב האריך בחמישה ימים את מעצרה. השופטת רונית פוזננסקי כץ נעתרה לבקשת סנגורה של החשודה, עו"ד אבי חימי, לאסור את פרסום שמה בנימוק כי "תתקשה למצוא שידוך בעדה החרדית". חימי מסר כי החשודה מכחישה את המיוחס לה.

הבוקר הוגש כתב אישום נגד שאול שמאי, מורה בבית ספר יסודי בתל אביב, שנעצר בתחילת החודש בחשד לביצוע מעשים מגונים בתלמידות כיתה ב'. שמאי, בן 48, הורשע לפני כחודש בעבירות דומות, ולמרות זאת קיבל אישור העסקה מהמשטרה כמה חודשים לפני כן, כשההליך נגדו עוד התנהל - אולם לפני ההרשעה.

ביום שלישי האחרון הותר לפרסום כי נערה בת 16, כמה נערים נוספים ואזרח סודאן כבן 31 חשודים בעבירות מין, אלימות קשה וסחיטה אלימה של נערה בת 13 מאשקלון. מהמשטרה נמסר כי לפני כשבועיים הגיעה הנערה כשהיא חבולה אל אחד ממועדוני הנוער באשקלון. בשל חשד המדריך, סיפרה כי היא נסחטת על ידי כמה נערות. בחקירה התברר כי הנערה אף סרסרה בצעירה בת ה-13 ושידלה אותה לקיים יחסי מין בתמורה ל-300 שקלים.

עוד בוואלה! NEWS:
ארבעה נעצרו בחשד לניהול רשת הימורים והלבנת הון במיליונים
עיראק: דאעש פוצץ את המסגד במוסול שבו הוכרזה "המדינה האסלאמית"
נערים במדים שילמדו ערכי משטרה: תנועת הנוער של אלשיך נחשפת

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully