וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברותיה של החשודה המרכזית בהתעללות בבת 13: "כולם פחדו ממנה"

20.6.2017 / 14:17

תלמידות באשקלון שהכירו את הנערה בת ה-16 החשודה בסחיטה באיומים ובעבירות מין בבת 13 סיפרו כי לא ידעו כיצד להתמודד עמה. "היא הייתה תמיד אומרת לנו מה לעשות". אמה של החשודה: "אני לא יודעת מה קרה"

צילום: דוברות משטרה

"היא הייתה תמיד אומרת לנו מה לעשות", כך סיפרו היום (שלישי) תלמידות שהכירו את החשודה המרכזית, נערה בת 16 מאשקלון, בפרשת ההתעללות הקשה בנערה בת 13 באשקלון. "כולם פחדו ממנה", הן העידו, "לא ידענו איך להתמודד איתה". אחת התלמידות סיפרה: "ראיתי אותה מרימה יד ומתנהגת באלימות והיו אנשים שהיא הייתה יכולה לגרום להם לעשות את הדברים שהיא רצתה".

הנערה חשודה בעבירות מין, אלימות וסחיטה כספית. היא נמצאת במעצר זה שבועיים והפרקליטות צפויה להגיש נגדה כתב אישום. בפרשה מעורב גם אזרח סודאן בן 31, שקיים יחסי מין עם הקטינה בתמורה לתשלום וגם נגדו צפוי להיות מוגש כתב אישום. עו"ד מיכאל בוסקילה, המייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשודה אמר היום כי "מדובר בקטינה מרקע משפחתי מורכב שעברה טרגדיות קשות במהלך חייה".

"לא ראיתי את הבת שלי הרבה זמן", אמרה היום אמה של החשודה המרכזית בתגובה לפרסום החשדות. "אני לא יודעת מה קרה. אני יודעת שהיא לא נמצאת, אבל לא אמרו מה קרה, אני מקווה שיהיה טוב".

עוד בוואלה! NEWS:
שוטר התחזה לבת 12 ברשת - והביא למעצר עשרה חשודים בפדופיליה
פרשת הצוללות: "נגבתה עדות מאדם שהעביר כסף ממתווך העסקה"
השופט יצחק כהן, שהורשע בהטרדה מינית, לא יערער על פסק הדין

הסקייטפארק באשקלון 20 ביוני 2017. שי מכלוף
"סקייט פארק" באשקלון, אחת מהזירות שבו הותקפה הנערה/שי מכלוף

אחד השכנים של החשודה העיד גם הוא כי היא "סחטה אנשים. הבנות פה פחדו ממנה מאוד, היא הייתה מאיימת על הבנות הצעירות". לדבריו, "היא והקורבן היו מסתובבות פה כל הזמן ביחד בשכונה, צמודות".

קורבן הפרשה העידה כי הותקפה מינית, הותקפה פיזית תוך שכיבו על גופה סיגריות ונקטו נגדה אלימות קשה תוך גרימת חבלות. היא התלוננה גם כי סוחטים אותה כספית. בפרשה נחקרו כמה קטינות, ואחת מהם העידה כי במקרה אחד הכניסו את ראשה של הקורבן אל תוך בור שאותו חפרו ומילאו אותו במים וחול, ולא אפשרו לה להוציא את ראשה מהבור במשך זמן רב

לפי העדות, החשודה בת ה-16 הורתה לבת ה-13 להביא לה כסף, והציעה לה פתרון – לקיים יחסים עם גברים בתמורה לתשלום. בהמשך סיכמה החשודה כי הקורבן תקיים יחסי מין עם הגבר הסודאני בתמורה ל-300 שקלים. לפי המשטרה, מסכת האימה שהטילה החשודה על הקורבן הייתה קשה מנשוא והיא נאלצה בלית ברירה להישמע לה על אף חוסר רצונה המוחלט למעשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

זרקו מטף לעברה וחנקו אותה

בחקירה עלה עוד כי בהמשך השבוע המשיכה החשודה לסחוט כספים מהנערה בת ה-13 ואיימה עליה כי אם לא תשיג לה את הכסף היא תניח מטען חבלה מתחת לרכבה של אמה, תשרוף לה את הבית ותנקוט באלימות נוספת. אם לא די בכך, עולה מחומר החקירה כי הנערה אף נדקרה בבטנה על ידי חשוד, כבן 12 וחצי, באמצעות ענף עץ חד עד כדי שדיממה וראשה הוטח בגדר ובקיר סמוך.

במקרה אחר תקפו החשודות את הקורבן סמוך למתחם ה"סקייטפארק" שבעיר. הן זרקו מטף לעברה וחנקו באמצעות פיסת בד שנדחפה אל תוך פיה, תוך שהיא מאוימת כי עליה להביא עד יום שישי הקרוב סכום של 300 שקלים ואם לא, החשודה תהרוג אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully