וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה נעצרו בחשד לניהול רשת הימורים והלבנת הון במיליונים

22.6.2017 / 7:48

בתום חקירה סמויה, נעצרו החשודים ועוכבו 17 נוספים בחשד שניהלו אתר הימורים מדירה בפתח תקווה. הם חשודים שהעבירו מיליונים בין המהמרים באמצעות שליחים - ולאחר מכן הלבינו אותם וטשטשו רווחים

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
במסגרת החקירה נתפסו מסמכים ורכוש בביתם של החשודים/חטיבת דובר המשטרה

משטרת ישראל עצרה הבוקר (חמישי) ארבעה בני אדם בחשד לניהול הימורים והלבנת הון. מחקירה סמויה שהתנהלה, עולה כי המעורבים ארגנו הימורים באינטרנט ונהגו להסתיר את רווחיהם, שנאמדו במיליוני שקלים. מלבדם, עוכבו 17 מעורבים נוספים בפרשה, שבמהלך חקירתה בוצעו חיפושים בבתי החשודים, נתפסו מסמכים ורכוש, וכן אותרה דירה בפתח תקווה ששימשה להימורים.

על פי הערכת המשטרה, כל אדם שביקש להמר היה מקבל קוד פרטי וכתובת לאתר, שבו ניתן היה להמר על תוצאות משחקי ספורט. את סכומי הכסף שבהם זכו המהמרים נהגו החשודים להעביר באמצעות שליחים. שלושה מהם יובאו הבוקר לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בהארכת מעצרם.

בחודש שעבר נעצרו שישה תושבי אזור ירושלים בחשד להונאת סחר בחומרי בניין והלבנת הון בהיקף של כ-70 מיליון שקלים, באמצעות שש חברות "קש" פיקטיביות שונות ברחבי הארץ. בפשיטות על בתי החשודים נתפסו רכבי יוקרה, שעונים רבים יקרי ערך וכשני מיליון שקלים במזומן. כמו כן, שני תושבי ירושלים ותושב נתניה נעצרו בחשד להלבנת הון בהיקף של מיליוני שקלים. זאת, בתום חקירה סמויה, שהחלה בעקבות מידע כי השלושה מלבינים כספים שמקורם בחו"ל והושגו במרמה וכי פעילותם נמשכת כמה שנים.

עוד בוואלה! NEWS:
פנייה למבקר המדינה: "בדוק התנהלות מח"ש והפרקליטות בתיק פישר"
פרסום ראשון: השר חיים כץ זומן לחקירה בפרשת התעשייה האווירית
רפורמת המוניות בנתב"ג הובילה לכאוס: "נהיה כאן גן חיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully