וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ זוהר נפגש עם הורי הדר גולדין: "מחויב לפעול להשבת החיילים"

20.6.2017 / 21:16

חודשיים לאחר העימות ביניהם בדיון בכנסת על מבצע "צוק איתן", נועד בפעם השנייה הח"כ מהליכוד עם הוריו של החייל שנהרג וגופתו מוחזקת בידי חמאס: "מחויבים לפעול להשבתם". בני המשפחה: "מקבלים את ההתנצלות הכנה"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) נפגש היום במשכן עם לאה ושמחה גולדין, הוריו של חלל צה"ל הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס. זו הפגישה השנייה בין ח"כ זוהר לבני הזוג גולדין מאז התקרית שבה התפרצו זוהר וח"כ דוד ביטן לעבר הורים שכולים בדיון בוועדה לביקורת המדינה על מבצע "צוק איתן".

זוהר, שתקף את גולדן בטענה שדבריה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו "אינם רציניים", אמר כי יעמוד בכל עת "לרשות המשפחה היקרה והמיוחדת הזו", והבטיח לקדם שורת צעדים בנושא. בני הזוג גולדין אמרו כי הם מקבלים את "התנצלותו הכנה, שבאה מהלב" של זוהר, והוסיפו כי הוא הבטיח להירתם להשבת בנם ואורן שאול.

ח"כ מיקי זוהר עם הוריו של הדר גולדין שמחה ולאה. דוברות ח"כ מיקי זוהר, מערכת וואלה! NEWS
בני הזוג גולדין עם ח"כ זוהר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות ח"כ מיקי זוהר

לדברי זוהר, "מחובתנו כמדינה ששלחה את חייליה לשדה הקרב לפעול בכל כוחנו להשבת החיילים החטופים המצויים בידי חמאס. לא יעלה על הדעת שבשעה שחיילינו מצויים בידי האויב, המחבלים בכלא הישראלי מקבלים הטבות מפליגות".

לפני כחודש קבעה ועדת האתיקה של הכנסת כי לא יינקטו צעדים משמעתיים נגד ביטן וזוהר, כיוון שהשניים התנצלו באופן פומבי בפני המשפחות השכולות. לעומת זוהר, ביטן שהטיח באב שכול שטען כי שוחח איתו בעבר שהוא שקרן התנצל בפניו מיד לאחר הדיון, אך עם זאת העדיף לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך סביב התקרית.

לאה גולדין לנתניהו ולח"כים: "בני הפך מגיבור לחוב של גופה, תתביישו לכם". ערוץ הכנסת
לאה גולדין בדיון הסוער בוועדה לביקורת המדינה בכנסת/ערוץ הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully