וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על סערת ההורים השכולים בכנסת: "מביש, מבזה ומקומם"

23.4.2017 / 0:52

השר הגיב לראשונה לעימות בכנסת בין ההורים השכולים לבין חברי הכנסת דוד ביטן ומיקי זוהר, ואמר כי "התנהגותם כלפי הורים שכולים הייתה מחפירה, והטילה כתם שחור על בית המחוקקים"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

(בווידאו: הדיון הסוער בוועדה לביקורת המדינה)

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס אמש (שבת) לראשונה לסערה בכנסת של חברי הכנסת מיקי זוהר ודוד ביטן מול ההורים השכולים. "מה שראינו השבוע בכנסת היה מביש, מבזה ומקומם", כתב ליברמן בפייסבוק. "התנהגותם של חברי הכנסת כלפי הורים שכולים, הייתה מחפירה והטילה כתם שחור על בית המחוקקים".

דבריו באים על רקע הדיון שנערך השבוע בוועדה לביקורת המדינה ועסק בדוח מבקר המדינה על מבצע "צוק איתן". במהלכו, תקפו הורים שכולים את ראש הממשלה וחברי כנסת. לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת על ידי חמאס ברצועת עזה, תקפה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה כי הוא הפך את משפחתה ואת משפחתו של אורון שאול ל"אויבי העם".

עוד בוואלה! NEWS:
שר ההגנה האמריקני בביקור בישראל: "יש לאסד עוד נשק כימי"
מחלוקת בקבינט: האם לקלוט נפגעים מהמתקפה הכימית בסוריה לטיפול?
ליברמן על חיסול הבכיר בעזה: שחמאס יחפש אצלו את האחראים

שר הביטחון אביגדור ליברמן ושר ההגנה האמריקני ג'יימס מאטיס בקריה בתל אביב, אפריל 2017. ניב אהרונסון
השר ליברמן, בפגישה עם שר ההגנה האמריקני, שלשום/ניב אהרונסון

היא ביקרה גם את דוח המבקר וטענה שהוא השמיט את בנה ואת שאול. "לא הוזכרו שני שבויים בעזה. האם החלטתם סופית שגורלם נחתם?", שאלה. בתגובה, התפרץ ח"כ זוהר לדבריה ואמר כי טענותיה מוגזמות. בתום הדיון פרסם זוהר התנצלות וכתב כי "אמו של הדר גולדין טענה כי ראש הממשלה הפך אותם לאויב העם, תגובתי הייתה שזה פשוט לא נכון. אני מכבד אותה ומתנצל אם נפגעה מכך".

אילן שגיא, אביו של סמל ארז שגיא שנהרג במבצע, תקף גם הוא את ראש הממשלה וחברי כנסת שונים, ונקלע לעימות מילולי עם חלק מהם. בתחילת הדיון, כשיו"ר הקואליציה דוד ביטן וחברי מפלגתו יואב קיש ומיקי זוהר הפריעו ליו"ר הוועדה ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) לשאול את ראש הממשלה שאלות, הוא התפרץ לעברם. "תעשו סדר בקבינט. איפה הייתם במלחמה כשהבן שלי נהרג? אל תתבכיינו, תתקנו את הממשלה", צעק לעברם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן שגיא וביטן, אחרי הדיון בכנסת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך התפרץ שגיא פעם נוספת לעבר ביטן, וטען כי יו"ר הקואליציה אמר לו במהלך הפגנה מחוץ למשרד ראש הממשלה: "לא יעזור לך כלום". ביטן השיב לו וכינה אותו שקרן. "תפסיק לנצל את זה כדי לשקר. מעולם לא דיברתי איתך". בתיווכה של ח"כ איילת נחמיאס ורבין, יו"ר הקואליציה ושגיא השלימו בתום הדיון הסוער.

(עדכון ראשון: 20:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully