וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת ההורים השכולים בכנסת: לא יינקטו צעדים נגד ביטן וזוהר

19.5.2017 / 0:40

ועדת האתיקה החליטה שלא להעניש את שני חברי הכנסת מהליכוד, שהתעמתו עם הורים שכולים במהלך דיון על "צוק איתן" בחודש שעבר. לדברי יו"ר הוועדה יצחק וקנין, הסיבה היא כי השניים "התנצלו כבר בפומבי"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: ניב מעוז

ועדת האתיקה של הכנסת החליטה אמש (חמישי) כי לא יינקטו צעדים משמעתיים נגד יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן ומיקי זוהר (ליכוד) שהתעמתו עם הורים שכולים בדיון שהתקיים בוועדה לביקורת המדינה על דוח המבקר במבצע "צוק איתן" בחודש שעבר. ההחלטה הקבלה במענה לפנייה לוועדה, שדרשה משני חברי הכנסת להתנצל באופן פומבי ולהתפטר מכהונתם בכנסת.

יו"ר ועדת האתיקה ח"כ יצחק וקנין (ש"ס) השיב לפנייה וקבע כי "ועדת האתיקה סבורה כי הדברים שאמרו חברי הכנסת ביטן וזוהר והאופן שבו נאמרו יצרו תחושה קשה, והדברים אף זכו לגינוי פומבי מצד חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית". עם זאת, הוסיף וקנין כי "לאחר שחברי הכנסת ביטן וזוהר התנצלו באופן פומבי בפני המשפחות השכולות, לא מצאה ועדת האתיקה מקום להתערב בעניין".

התקרית אירעה בדיון בוועדה לביקורת המדינה על דוח מבקר המדינה בנוגע למבצע "צוק איתן". במהלך הדיון, הטיח יו"ר הקואליציה כי אילן שגיא, שטען כי שוחח איתו בעבר, הוא שקרן. בתקרית אחרת בדיון, בתגובה לטענתה של לאה גולדין, אמו של הדר גולדין שגופתו מוחזקת בידי חמאס, כי נתניהו הפך את המשפחות השכולות לאויבי העם, אמר זוהר כי דבריה "אינם רציניים".

(עדכון ראשון: 21:10)

עוד בוואלה! NEWS:
סערה סביב אי-השמעת ההמנון באוניברסיטה העברית: "שיא התרפסות"
מחפש מינוי קבוע: נתניהו הציע את תיק התקשורת לשר לוין
יעלון: אם לא יוגשו כתבי אישום בפרשת כלי השיט – אחשוף הכול

חברי הכנסת יואב קיש ודוד ביטן בדיון על דוח המבקר על מבצע צוק איתן. הלל מאיר, תצפית TPS
ביטן במהלך הדיון על דוח "צוק איתן", בחודש שעבר/תצפית TPS, הלל מאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully