וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את תדעי מה יקרה לך": אישום נגד בני המשפחה שחטפו ורצחו צעירה

18.6.2017 / 13:02

לפי כתב האישום, שני דודיה ובן דודה של חנאן אל-בחירי מלקיה חשדו כי היא מקיימת קשר עם גברים ומתכננת לעבוד. הנאשמים חטפו אותה, וכשניסתה לצעוק לעזרה - הגבירו את המוזיקה ברכב. לבסוף הם שברו את מפרקתה והציתו את גופתה. דודה? נשמע בהקלטה מאיים עליה. האזינו

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד שלושה בני משפחה שחטפו ורצחו את קרובתם חנאן אל-בחירי, בת 20 מלקיה, בחודש מאי האחרון. הגשת כתב האישום התאפשרה לאחר שבחודש האחרון המשטרה פענחה את הרצח ואיתרה את גופתה. השלושה, דודה של חנאן, יונס אל-בחירי בן 45, בנו מחמד אל-בחירי בן 21, ודוד נוסף סאגר אל-בחירי בן 25, הואשמו בעבירות של רצח בכוונה תחילה, חטיפה לשם רצח, השמדת ראיה ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טלי פלדמן, חודש לפני הרצח, שוחחה חנאן עם יונס בטלפון על חוב כספי שהיה עליה לשלם, וסיפרה לו כי ביקשה הלוואה מאדם אחר כדי להחזיר אותו ושבכוונתה לצאת לעבוד. למשמע הדברים נרגז יונס ואיים על המנוחה שלא תלווה כסף מאנשים ושלא תצא מהבית. בנוסף לכך, בתקופה שלפני הרצח חשדו הנאשמים שהמנוחה מקיימת קשר עם גברים. בעקבות חשד זה התכנסו הנאשמים בביתו של יונס והחליטו לחטוף את המנוחה ולרצוח אותה.

"למה את לוקחת הלוואות מאנשים?", נשמע יונס בהקלטה. "כי אתה אמרת לי שאני חייבת להביא את הכסף", ענתה לו. "את אמרת שאת עובדת ויש לך כסף. את לא מכירה את החוקים?", תהה בזעם. "אני כן מכירה אותם", ענתה לו. "אני אומר לך שאם תצאי מהבית, את תדעי מה יקרה לך", איים עליה.

לקריאה נוספת:
אלפי נשים הפגינו ברחבי הארץ: "לא נשתוק כל עוד דם אחיותינו נשפך"
"חיינו הפכו הפקר": תשע נשים נרצחו על ידי קרובים או בני זוג בחצי שנה

חנאן אל-בחירי, צעירה מלקיה שנחטפה ונרצחה בידי קרובי משפחה, 18 ביוני 2017. חטיבת דובר המשטרה
"אני מבינה את החוקים". חנאן אל-בחירי/חטיבת דובר המשטרה

בשלושה במאי, בסמוך לשעה 22:00, החליטו הנאשמים להוציא את תכניתם לפועל. סאגר ומחמד לקחו את רכבו של מחמד, הרכיבו עליו גגון והחליפו את לוחיות הזיהוי שלו. בכתב האישום צוין כי השלושה נסעו ללא מכשירי הטלפון הניידים שלהם, כדי שלא יוכלו להתחקות אחריהם. סמוך לשעה 23:00 הבחינו הנאשמים בחנאן צועדת בשביל המוביל לביתה.

בשלב זה ירדו יונס וסאגר מהרכב ותפסו אותה. חנאן החלה לצעוק, ויונס שם את ידו על פיה ויחד עם סאגר הכניס אותה בכוח אל הרכב. באותו הזמן, עברו במקום שני בני אדם שהבחינו בחטיפת המנוחה והכנסתה לרכב. אחד מהם הכה על מכסה המנוע של הרכב בניסיון לעצור אותו, אך הנאשמים נסעו במהירות מהמקום.

במהלך הנסיעה צעקה חנאן, אך כדי שלא ישמעו את צעקותיה הגבירו הנאשמים את המוזיקה ברדיו. בנסיעה, שנמשכה כ-20 דקות, לקחו הנאשמים ממנה את תיקה ואת הטלפון הנייד שהיה ברשותה. כשהגיעו לביתו של יונס, הורידו את חנאן מהרכב ויונס נכנס איתה לביתו. במקביל, נסע מחמד לגשר סמוך לבית, שבר את כרטיס ה-SIM שהיה בטלפון הנייד של המנוחה והשליך אותו ופריטים מזהים נוספים כדי שלא יצליחו לאתרה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הארכת מעצר לרוצחים של חנאן אל-בחירי מלקיה 18 ביוני 2017. בני בן סימון
הנאשמים בבית המשפט, היום/בני בן סימון

כשמחמד שב, הובילו יונס וסאגר את חנאן למקום סמוך לבית, שם אחז אותה סאגר בעוד יונס עמד מאחוריה וסובב את ראשה בתנועה חדה כדי לגרום למותה. כתוצאה מכך, נפלה חנאן לקרקע. לאחר מכן הרימו הנאשמים את חנאן ושמו אותה, יחד עם חפציה בתוך חבית פח. סאגר ומחמד חזרו לרכב, שאבו ממנו בנזין ושפכו אותו לחבית הפח על גופה וחפציה והציתו אותם.

הנאשמים שרפו את המנוחה במשך כשעתיים כדי למנוע כל אפשרות לזהות אותה ולאתרה. לאחר שעתיים לקחו הנאשמים את גופת המנוחה, הכניסו אותה לשק וקברו אותה בבור עמוק מחוץ לביתו של יונס.

כמה רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים ליד הכפרים הבדואים בנגב. אחמד סויס, מערכת וואלה! NEWS
השליכו אותה לחבית פח והציתו. אזור לקיה/מערכת וואלה! NEWS, אחמד סויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully