וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לאיש מוסד וניהל קשר עם אישה ששילמה עבור "גיוס לתפקיד"

החשוד, בן 31, נעצר ונחקר בגין בעילה במרמה, התחזות כאחר, קבלת דבר במרמה והחזקת נשק שלא כדין. על פי החשד, הוא הוציא מהאישה כספים במרמה תחת אצטלה של עריכת הליכי גיוס לתפקיד במוסד

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו/ShutterStock

תושב רעננה בן 31 נעצר היום (חמישי) בחשד לבעילה במרמה של אישה, תוך שהתחזה לאיש המוסד. מפרטי המקרה, על פי משטרת מחוז השפלה, עולה כי החשוד קיים קשר אינטימי עם האישה ואף הוציא ממנה כספים במרמה, תחת אצטלה של עריכת הליכי גיוס לתפקיד במוסד.

לאחר מעצרו, הועבר החשוד לחקירה בגין בעילה במרמה, התחזות כאחר, קבלת דבר במרמה והחזקת נשק שלא כדין. בהמשך היום, הוא צפוי להיות מובא לדיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון, שם יבקשו נציגי המשטרה להאריך את מעצרו.

לפני כחודשיים וחצי, בית המשפט גזר 37 חודשי מאסר על רותם מזרחי, תושב קריית מוצקין בן 34 ואסיר לשעבר, שהתחזה לקצין צה"ל במטרה ליצור קשר עם נשים באזור הדרום. מזרחי הורשע בכך שביקש לרקום איתן מערכות יחסים ולגנוב מהן כסף וחפצים יקרי ערך אחרים. על פי פסק הדין שניתן בבית משפט השלום בבאר שבע, יצר מזרחי קשר באמצעות קבוצות ווטסאפ ובדואר האלקטרוני עם ארבע נשים מאזור הדרום והציג את עצמו כאדם בשם "רותם קרני", רב-סרן בצה"ל ולוחם שייטת שנפצע במבצע "צוק איתן".

עוד בוואלה! NEWS:
תביעה: "התחזה לרווק - וניהל עמי מערכת יחסים במקביל לנישואיו"
שלושה תושבי המרכז חשודים שניסו לעקוץ בעלי חברה גדולה במשק
לאחר שה"מת" הגיע לטאבו: שניים נעצרו בחשד שהתחזו לבעלי קרקעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully