וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שה"מת" הגיע לטאבו: שניים נעצרו בחשד שהתחזו לבעלי קרקעות

7.2.2017 / 23:02

שני גברים בשנות ה-50 לחייהם נעצרו בחשד שביצעו עסקאות מכירת קרקעות בשווי עשרות מיליוני שקלים, באמצעות זיוף תעודת פטירה וצו ירושה. באחד מניסיונות המכירה, הגיעו המסמכים לידי אדם שנטען כי מת והעוקץ נחשף

אילוסטרציה נדל"ן. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
הקונים הפוטנציאלים יצרו קשר עם הבעלים החוקי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

שני גברים בשנות ה-50 לחייהם נעצרו אתמול (ראשון) בחשד שזייפו מסמכים ובאמצעותם ניסו למכור קרקעות בשווי עשרות מיליוני שקלים. לפי השיטה בה פעלו לכאורה הציגו השניים, תושבי רחובות ובת ים, צו ירושה ותעודת פטירה מזויפים בטאבו. כך, התחזו לבעלים החוקיים של הקרקע – בעוד התעודות שייכות כביכול לאדם שעודנו בחיים, ואינו מכיר את החשודים.

הקונים הפוטנציאלים, שחשדו בעסקה הנרקמת, יצרו קשר עם בעליה החוקי של הקרקע, שהוצג כאדם מת בפניהם, וסיפרו לו כי השתמשו במסמכיו. בעקבות כך, התייצב במשרדי הטאבו בחולון והודיע כי הוא חי.

בעסקה נוספת, זייפו על פי החשד מסמכים של אדם אחר במטרה להשתלט על הקרקע במרמה וגבו מהקונים סכום מקדים של עשרות אלפי שקלים לשמירת העסקה עבורם. אתמול, פשטו השוטרים על בתי החשודים, שאחד מהם עורך דין, והבוקר הם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. הם חשודים במרמה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר להונות וזיוף וקבלת דבר במרמה.

עוד בוואלה! NEWS:
הותר לפרסום: ראש עיריית צפת הוא הבכיר שנעצר בחשד לשחיתות
הישג במאבק נגד חוזים משעבדים במוזיקה: "חוק איה כורם" עבר לקריאה שניה ושלישית
במימון משוחררי שליט: תכננו פיגוע בזכרון יעקב ובתחנת הרכבת בבנימינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully