וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה תושבי המרכז חשודים שניסו לעקוץ בעלי חברה גדולה במשק

21.3.2017 / 11:43

השלושה, בני 73, 60 ו-66, חשודים בעבירות של התחזות לאדם אחר וניסיון להוצאת כספים במרמה. החשד שעוררו בבית השקעות הוביל למעצרם בידי בלשים שהתחזו לפקידים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
בבית השקעות חשדו בהם והזעיקו את המשטרה/ShutterStock

המשטרה עצרה אתמול (שני) שלושה תושבי בני ברק ורמת גן בחשד שהתחזו למנכ"ל חברה גדולה במשק ומקורביו וניסו לפדות כספים בשמו מבית השקעות. השלושה, בני 73, 60 ו-66, חשודים בעבירות של התחזות לאדם אחר וניסיון להוצאת כספים במרמה, יובאו הבוקר לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

מחומר החקירה עולה כי השלושה קשרו קשר לפדות כספים של מנכ"ל החברה שהופקדו בקופה בבית השקעות. הם הציגו מסמכים מזויפים והתחזו לו והגישו פנייה בשמו כדי לפדות את הכסף. אנשי בית ההשקעות, שחשדו בשלושה, פנו למנכ"ל החברה שלו התחזו וכשהתברר להם כי לא מדובר בו, אלא במתחזים, הם הזעיקו את חוקרי מפלג ההונאה של משטרת תל אביב.

אתמול כשהגיעו השלושה לחתום על הטפסים ולקבל את הכסף, הם גילו כי חלק מהפקידים בבית ההשקעות היו למעשה בלשים סמויים. כעת, בודקים במשטרה אם השלושה עקצו בשיטה זו חשבונות גמל של אחרים. אחד החשודים הוא עורך דין במקצועו שנתפס בעבר מבריח סמים לכלא, לכמה שנים מלשכת עורכי הדין.

עוד בוואלה! NEWS:
50 חודשי מאסר לתושבת סכנין שהצטרפה לדאעש בעיראק עם משפחתה
כחלון עקץ את התאגיד: במקרה אתמול החליטו למנות את גאולה אבן
איזנקוט על המתיחות בצפון: "נמנע התעצמות ממי שלא צריך להתעצם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully