וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנערה ברמלה: שניים מהחשודים אושפזו לאחר שחשו ברע

14.6.2017 / 14:36

הדיון בהארכת מעצרם של אביה ודודה של הנערה הנרייט קרא ייערך בהעדרם מכיוון שחשו ברע לאחר מעצרם. קרא, בת 18, הייתה מוכרת לגורמי רווחה בעירה. הוריה נעצרו אתמול לאחר שנמצאה ללא רוח חיים בביתם

צילום: ברני ארדוב, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה תבקש היום (רביעי) מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרם של שלושה חשודים במעורבות ברצח הנרייט קרא אתמול ברמלה. דודה ואביה של הנערה, החשודים במעורבות ברצח, ייעדרו מהדיון בשל אשפוזם בבית החולים בשל תלונתם כי חשו ברע לאחר מעצרם.

קרא, בת 18, נמצאה אתמול בדירת משפחתה בעיר עם סימני אלימות על גופה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה בזירה. הוריה של הנערה עוכבו לחקירה לאחר מכן. מהמשטרה בודקים אם מדובר ברצח או בהתאבדות.

בעיריית רמלה אמרו אתמול כי קרא הייתה מוכרת לגורמי הרווחה בעיר וכי דיווח בעניינה נמסר להם לפני כשבועיים. זאת, כיוון שהוריה נמצאים בסכסוך גירושים קשה ובשל חשש שהתעורר לגבי מצבה.

עוד נמסר כי "המשטרה איתרה את הנערה – שהגיעה לרווחה אמרה כי היא אינה בסכנה ולא חשה מאוימת. הנערה לא רצתה טיפול או מסגרת, ואמרה כי היא מסתדרת לבד". ברווחה הפנו אצבע מאשימה למשטרה, וטענו כי לא נערכה בדיקת מסוכנות כדי לבחון אם קרא אכן מאוימת או לא.

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון: "במוצ"ש תחל הגרלת 15 אלף דירות באזורי הביקוש"
בריטניה: שישה נספו ועשרות נפגעו בשריפת ענק במגדל בלונדון
עשור לשליטת חמאס בעזה: משבר החשמל – פתח לגריפת רווח פוליטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעירייה טענו כי לא נערכה בדיקת מסוכנות בעניינה. קרא/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully