וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת נערה בת 18 נמצאה עם סימני אלימות בדירה ברמלה

הנערה נמצאה בבית עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. כוחות מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. הוריה של הנערה עוכבו לחקירה, אך המשטרה בודקת כיווני חקירה נוספים. לפני שבועיים העידה הנערה ברווחה: "לא חשה מאוימת", והמשטרה לא ביצעה הערכת מסוכנות על מצבה

צילום: ברני ארדוב, עריכה: יאיר דניאל

גופת נערה בת 18 נמצאה היום (שלישי) בדירה ברחוב שפיק עדס ברמלה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לבית קבעו את מותה של הנערה, תלמידת כיתה י"ב. הוריה של הנערה עוכבו לחקירה, אך נסיבות המקרה טרם התבררו ובמשטרה בודקים אם מדובר ברצח או בהתאבדות.

הנערה, שהוריה היו בתהליך גירושים ארוך שנים אך התגוררו באותה דירה, מוכרת לשירותי הרווחה. "העלייה במספר הנרצחות רק הולך ועולה", אומרת סמאח סלאימה, מייסדת עמותת נע"ם (נשים ערביות במרכז) ופעילה נגד רצח נשים בחברה הערבית. "במקרה הנוכחי מדובר בנערה בת יחידה, שנרצחה ברמלה בצורה אכזרית".

גורמי רווחה בעיריית רמלה מסרו כי "מקרה הנערה הגיע לרווחה לפני שבועיים, כיוון שהוריה נמצאים בסכסוך גירושים קשה, והיו מוכרים לרשויות, ובעקבות זה היה חשש למצבה של הנערה". לדבריהם, "המשטרה איתרה את הנערה – שהגיעה לרווחה אמרה כי היא אינה בסכנה ולא חשה מאוימת. הנערה לא רצתה טיפול או מסגרת, ואמרה כי היא מסתדרת לבד. לצערנו היום היא נמצאה בבית ללא רוח חיים". ברווחה הפנו אצבע מאשימה למשטרה, וטענו כי אף שהייתה אמורה לערוך בדיקת מסוכנות לנערה כדי לבחון אם היא אכן מאוימת, לא התבצעה כזו.

עוד בוואלה! NEWS
אישה בת 60 נמצאה מתה במלון בתל אביב; בן זוגה במצב קשה
בת 80 מאשקלון נפצעה קשה בבית אבות במהלך תרגיל רעידת אדמה
משפחה בת שבע נפשות מירוחם עוברת לגור באוהל: "מחכים לישועה"

זירת הדקירה ברמלה 13 ביוני 2017. מד"א
חובשי מד"א קבעו את מות האישה במקום. זירת האירוע ברמלה, היום/מד"א

פעיל חברתי בעיר סיפר כי "מדובר במשפחה שבה ההורים נמצאים בהליכי גירושין, ותמיד היו ביניהם בעיות. האם והבת גרו בקומה אחת – והאב בחדר נפרד".

אמש נמצאה גופת אזרח זר כבן 20 במושב חצב הסמוך לאשדוד כשעליה סימני אלימות. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת האירוע והרקע נבדק. פרמדיקית מד"א קרן לוי סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ותוך זמן קצר קבענו את מותו במקום".

שלשום נדקרה למוות מיה גורן בביתה שבבת ים על ידי בן זוגה. כוחות משטרה שהוזעקו לבית שברחוב הגליל בעקבות דיווח על קולות של צעקות הבוקעים מתוכו, מצאו בו את גורן, כבת 40, ללא רוח חיים ועם סימני אלימות על גופה. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול בשבוע את מעצרו של החשוד ברצח.

(עדכון ראשון: 12:33)

  • עוד באותו נושא:
  • רמלה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully