וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 60 נמצאה מתה במלון בתל אביב; בן זוגה במצב קשה

13.6.2017 / 10:25

מותה של האישה, כבת 60, נקבע בתום ניסיונות החייאה בחדר שבמלון "רנסנס" בעיר, ואילו הגבר פונה במצב קשה לבית החולים. מחקירה ראשונית עולה כי השניים, תושבי אשדוד, סבלו ממחלות קשות והותירו אחריהם מכתב התאבדות

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

אישה כבת 60 נמצאה ללא רוח חיים היום (שלישי) בחדר במלון "רנסנס" בתל אביב. בחדר נמצא גבר, בן 65, במצב קשה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של האישה ופינה את הגבר לבית החולים איכילוב בעיר לקבלת טיפול רפואי. השניים, תושבי אשדוד, הותירו אחריהם מכתב התאבדות.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים נמצאו בידי חדרנית המלון מחוסרי הכרה בחדרם, והיא הזעיקה את קב"ט וצוות המלון. על גופת האישה לא נמצאו סימני אלימות והיא ככל הנראה הורעלה או נחנקה. מפרטים ראשוניים עולה כי השניים סובלים ממחלות קשות, וכי זהו המניע למעשה שטיבו עדיין אינו ברור.

"כשהגענו למלון הובילו אותנו לאחד החדרים, שם ראינו אישה בשנות ה-60 לחייה, מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק", סיפרו פרמדיק מד"א דור קאופמן ופרמדיקית מד"א רותם ארגוב. "בסמוך היה גבר בהכרה מעורפלת, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ויציב. ביצענו בדיקות רפואיות לאישה, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".

עוד בוואלה! NEWS:
מקורב לטראמפ: הנשיא שוקל לפטר החוקר המיוחד לקשריו עם רוסיה
רמלה הולכת לבחירות: סגנו של ראש העיר המיתולוגי מול מועמד הליכוד
בצעד חריג: בוטל צו הגבלה נגד נער שנחשד במסוכנות ואלימות

מלון רנסנס בתל אביב 12 יוני 2017. מד"א
מלון "רנסנס" בתל אביב, הבוקר/מד"א

ביום ראשון נמצאו גופותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר בחדר באחד ממלונות "הרודס" שבאילת. המשטרה בודקת אם מדובר בהתאבדות וביקשה לבצע נתיחה בגופותיהם של השניים. בג"ץ ידון היום בעתירת משפחותיהם של בני הזוג, שביקשו שלא לבצע את הנתיחה, הדרושה לפי המשטרה להמשך החקירה.

אינדיג ובכר נמצאו בבית המלון בשעות הצהריים. צוות מד"א קבע את מותם במקום כשעל גופותיהם היו סימני חנק ובחדר נמצא מכתב פרידה. בין היתר, במשטרה עדיין בודקים את האפשרות של רצח והתאבדות.

עוד באותו נושא

משפחות ברוך אינדיג וחברתו עתרו לבג"ץ: מתנגדות לנתיחת הגופות

לכתבה המלאה
מלון רנסנס בתל אביב יוני 2017. אבי כהן
מלון "רנסנס", הבוקר/אבי כהן

לפני כחודשיים נמצאו בני זוג, גבר ואישה בני 41 ו-30, ללא רוח חיים בחצר בניין ובדירה באשקלון. כוחות מד"א והמשטרה הוזעקו למקום לאחר שהגבר, טרייבוס ולדלן, קפץ מחלון הדירה שבקומה השמינית ברחוב בן עטר בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. לאחר מכן, כוחות המשטרה וכיבוי אש פרצו לדירתו, שם נמצאה האישה ללא חיים עם סימני אלימות על פלג גופה העליון. מותה נקבע במקום.

על פי החשד, הגבר חנק למוות את אשתו, נסע לקריית גת, שם מתגוררת גרושתו, והותיר בביתה את בנו. כשחזר לזירת הרצח היה מעורב בתאונת דרכים עצמית מסיבה שאינה ברורה, שלאחריה הותיר את רכבו במקום התאונה והמשיך לביתו. כשהגיע שוב לדירתו, הותיר מכתב התאבדות וקפץ אל מותו. במכתב הודה ברצח כתב וטען כי ביצע אותו משום שהיה בלחץ.

*במקרה שאדם בסביבתכם/ן נמצא במשבר ועלול להיות אובדני/ת, אל תהססו, תעודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כמו ער"ן – בטלפון 1201 או באתר האינטרנט של סה"ר.

(עדכון ראשון: 09:03)

מלון רנסנס בתל אביב יוני 2017. אבי כהן
תל אביב, היום/אבי כהן
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully