וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות ברוך אינדיג וחברתו עתרו לבג"ץ: מתנגדות לנתיחת הגופות

12.6.2017 / 18:27

לאחר שבית משפט השלום באילת קיבל את בקשת המשטרה לנתיחת גופות אינדיג ואודליה בכר שנמצאו באילת, עתרו המשפחות לבג"ץ בטענה כי זו פגיעה בכבוד המת. מחר יתקיים דיון דחוף בבקשה. "לא מעכלת שמקרה כזה קרה לנו", כתבה בת דודתה

עריכת וידאו:ניר חן

משפחותיהם של ברוך אינדיג ואודליה בכר, שנמצאו ללא רוח חיים באילת, עתרו היום (שני) לבג"ץ נגד המשטרה בניסיון למנוע את נתיחת גופותיהם. זאת, לאחר שבית משפט השלום באילת קיבל הבוקר את בקשת המשטרה לנתיחה. בתגובה לעתירה, הורה שופט העליון מני מזוז לקיים מחר בבוקר דיון דחוף בבקשה.

המשפחות טוענות שאין צורך בנתיחות הגופות, שכן הדבר יפגע בכבוד המת, ואילו המשטרה מתעקשת לקיים אותן לצורך קידום החקירה. במשטרה מקווים כי תוצאות הנתיחה ישפכו אור על נסיבות מותם של השניים, ברקע החשדות כי מדובר ברצח והתאבדות ולא התאבדות משותפת.

לקריאה נוספת:
הסוף הטרגי של ברוך אינדיג: "אולי אין לי מקום בעולם הזה?"
שתי גופות נמצאו בחדר במלון יוקרה באילת; הרקע נבדק

ברוך אינדיג אודלי בחר. פייסבוק, צילום מסך
אינדיג ובכר/צילום מסך, פייסבוק

במשפחתה של הצעירה קיבלו אתמול בהלם את הבשורה הטרגית. מחוץ לבית המשפחה בשכונת רמת שלמה בירושלים טרם נתלו מודעות אבל ובני המשפחה החרדית ממתינים לתוצאות חקירת מותה. התחושות, כפי שתיאר אחד מחברי המשפחה שהגיע לבית, קשות מאוד.

"אני לא רוצה להאמין לזה, ילדת חיים, זו ההגדרה שהייתי נותנת לך", כתבה בפייסבוק חברתה של המנוחה. "מלאת צחוק מתוק עם חיוך נדיר, קסם אישי שיודע לגעת עמוק פנימה בכל מי שאת פוגשת. אוהבת אותך וכאובה כמו חיה פצועה". אסתר בן ברוך, בת דודתה, כתבה: "אודליה בת דודה מהממת שלי, לא מעכלת שמקרה כזה קרה לנו במשפחה ועד לך ילדה מלאה באור וחיוך אין סופי, פשוט אין לי מילים. אוהבת אותך אהבה שלי. שנשמתך תהיה צרורה בצרור החיים".

מותו של אינדיג, חרדי שחזר בשאלה ומפיק בגל"צ לשעבר, הכה בתדהמה את מכריו שסיפרו על צעיר שניסה לעשות את צעדיו הראשונים בעולם התקשורת אך היה שרוי בדיכאון עמוק. אתמול היה אמור אינדיג להתייצב לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב - אולם הוא לא הגיע.

אינדיג שידר בתחנת הרדיו החרדית "קול חי", התגייס לצה"ל והתקבל לגל"צ, שם שירת כמפיק. ב-2015, לאחר שחרורו, נעצר והואשם שזייף חשבונות פייסבוק של ידוענים באמצעות פריצה למחשבים בבניין התחנה הצבאית. לפי כתב האישום, הוא השתמש בזהויות השאולות וניהל בשמן שיחות ארוטיות. הוא אף נאשם שהעתיק תמונות אינטימיות של חיילת בתחנה ממחשבה. לפני כשנתיים, חשף בעמוד הפייסבוק שלו כי הותקף מינית במהלך ילדותו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

*במקרה שאדם בסביבתכם/ן נמצא במשבר ועלול להיות אובדני/ת, אל תהססו, תעודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. נסו לסייע לו לפנות לאנשי מקצוע בקהילה או לגורמי תמיכה ארציים כמו ער"ן – בטלפון 1201 או באתר האינטרנט של סה"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully