וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי גופות נמצאו בחדר במלון יוקרה באילת; הרקע נבדק

11.6.2017 / 15:05

גופותיהם של גבר ואישה אותרו בחדר באחד ממלונות "הרודס" בעיר. מהמשטרה נמסר כי נבדק חשד שמדובר בהתאבדות. כוח משטרה, חוקרים וחוקרי זירה של משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע

עריכה: שמרית גולדשטיין

שתי גופות של גבר ואישה בשנות ה-30 לחייהם נמצאו היום (ראשון) בחדר באחד ממלונות "הרודס" שבאילת. מהמשטרה נמסר כי נבדק חשד כי מדובר בהתאבדות. כוח משטרה, חוקרים וחוקרי זירה של משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת נסיבות האירוע.

עובדי המלון מצאו את הזוג בחדרם בסביבות השעה 14:34 והזעיקו את מד"א. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם במקום. על הגופות היו סימני חנק ובחדר נמצא מכתב פרידה. החוקרים ערכו סריקות ובודקים את כל הכיוונים, בהם אפשרות של רצח.

לפני כחודשיים נמצאו בני זוג, גבר ואישה בני 41 ו-30, ללא רוח חיים בחצר בניין ובדירה באשקלון. כוחות מד"א והמשטרה הוזעקו למקום לאחר שהגבר, טרייבוס ולדלן, קפץ מחלון הדירה שבקומה השמינית ברחוב בן עטר בעיר. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. לאחר מכן, כוחות המשטרה וכיבוי אש פרצו לדירתו, שם נמצאה האישה ללא חיים עם סימני אלימות על פלג גופה העליון. מותה נקבע במקום.

על פי החשד, הגבר חנק למוות את אשתו, נסע לקריית גת, שם מתגוררת גרושתו, והותיר בביתה את בנו. כשחזר לזירת הרצח היה מעורב בתאונת דרכים עצמית מסיבה שאינה ברורה, שלאחריה הותיר את רכבו במקום התאונה והמשיך לביתו. כשהגיע שוב לדירתו, הותיר מכתב התאבדות וקפץ אל מותו. במכתב הודה ברצח כתב וטען כי ביצע אותו משום שהיה בלחץ.

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש: דרישת השרה רגב לבטל מופעי עירום נעשתה בחוסר סמכות
פרופ' אסא כשר: "הבעיה של השמאל עם הקוד האתי נקראת 'בנט'"
אלפי הרוגים, 150 אלף עקורים: תרחיש האימים של רעידת אדמה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון "הרודס" פאלאס באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully