וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעלומה נפתרה: מי כתב SOS על אי נידח ואיך זה קשור לתנין?

18.6.2017 / 0:56

טייס אחד הבחין בכתובת המצוקה SOS על חוף אי מרוחק באוסטרליה. המשטרה ביקשה את עזרת הציבור וקיבלה תשובה לתעלומה - דווקא מלונדון

מערכת וואלה!

בסרטון – בני זוג חולצו מאי בודד לאחר שכתבו "הצילו" על החול

בחודש מאי האחרון, טייס באוסטרליה הבחין באותיות SOS, הנועדות לסמן מצוקה, על חוף מרוחק בסוויפ ביי. הטייס הודיע למשטרה המקומית, שהחלה לחקור את התעלומה אך לא הצליחה לפענח מי עומד מאחורי הכתובת. בלית ברירה, החליטה המשטרה לבקש את עזרת מהציבור, אך בוודאי לא האמינה שהפוסט שפרסמה בפייסבוק יהפוך ויראלי, ושהפיתרון לתעלומה יגיע דווקא ממרחק של 13,700 ק"מ, תודות לאזרח לונדוני.

באוסטרליה מעריכים כי מי שאחראי לכתיבת הכתובת באבנים הם שני גברים שהגיעו לאי לחופשה בת שבוע אי שם ב-2013, והותקפו במהלכה על ידי תנין. לטענת הגבר הלונדוני, שני החברים שטו ביאכטה והשתמשו בסירה מתנפחת כדי להגיע לחוף באי סוויפט ביי.


עוד בנושא:

מחקר פורץ דרך טוען: כולנו חיים בהולוגרמה שמוקרנת ממשטח דו ממדי
נבואת הזעם על מלחמת העולם ה-3 שהלחיצה את ההודים
קשה לצפייה: בת 19 נדרסה ע"י רכבת כי הייתה עסוקה בטלפון - ושרדה
האם זו העדות הראשונה לביקור חייזרים בכדור הארץ - שלא שמעתם עליה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה מהאויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם קשרו את הסירה לאבן כשלפתע ראו תנין בגודל 3.5 מטר שוחה לעברם", הסביר האזרח הלונדוני. "הם יצאו ומיהרו לברוח לעבר הסלעים, אך התנין נגס בסירה. כל האוויר יצא והם מצאו עצמם לכודים על אי קטן עם התנין. הם הצליחו לטפס החוצה במעלה הסלעים, שם בילו את הלילה".

כשהבינו השניים שאין להם ברירה, הם הצליחו לבנות מחסה והחלו לאגור מים ומזון, בניסיון לקרוא לעזרה. בסך הכל, הם בילו שבעה ימים במחסה המאולתר. אחרי שבוע, הצליחו השניים לסמן לסירת מנוע שעברה במקום וחילצה אותם - כשהם סובלים מאובדן משקל והיפותרמיה.

במשטרת אוסטרליה מיהרו להודות לפותר התעלומה ודובר מטעמם מסר שזו תזכורת למטיילים לאזורים הנידחים באוסטרליה להצטייד בטלפון לוויני או ציוד איתור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully