וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: בת 19 נדרסה ע"י רכבת כי הייתה עסוקה בטלפון - ושרדה

11.6.2017 / 0:04

בזמן שניסתה לחצות את מסלול הרכבת במומבאי, הצעירה שוחחה בטלפון עם אוזניות ולא שמעה את הרכבת שדוהרת לעברה במהירות. הרכבת פגעה בה מול עיני עשרות נוסעים מבוהלים

צילום מסך

בסרטון – תיעוד של "כמעט ונפגעו" מרכבות

פראטיקשה נאקטאר בת ה-19 תועדה בחודש מאי במצלמות האבטחה של תחנת הרכבת קורלה במומבאי, הודו, כשהיא מנסה לחצות את מסלול הרכבת ולהגיע אל הרציף ממול - רק שבמקום לעבור על הגשר של הולכי הרגל או לפחות להביט ימינה ושמאלה לפני חציית המסילה - היא חצתה מבלי להרים את הראש ונדרסה על ידי רכבת שעברה שם מול עיניהם של עשרות נוסעים מבוהלים.

הצעירה, כך התברר לאחר מכן, דיברה עם חברה בטלפון עם אוזניות ולא שמעה את הרכבת מגיעה. הסרטון המטריד תיעד את רגעי האימה בהם גילתה הצעירה שהרכבת מגיעה והחלה לרוץ על המסילה מצד לצד עד שהבינה שאין לה לאין לברוח. הרכבת פגעה בה, הפילה אותה לקרקע והמשיכה לנסוע עליה עד עצירה מוחלטת של הנהג. למזלה, הנהג הצליח לבלום ולהוריד את מהירות הרכבת והיא נותרה בחיים וספגה פציעות קלות בלבד בשפתיים, בעיניים ובראש. היא נלקחה לטיפול בבית החולים רג'אודי ושוחררה מאוחר יותר.

צפו ברגעי האימה:

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: אישה טבעה למוות בגלל התמכרות לסמארטפון

לכתבה המלאה

האירוע המזעזע אירע ב-13 במאי, כשנאקטאר הייתה בדרכה לעבודה. בשיחה עם NDTV, היא הזהירה אנשים שלא לחבוש אוזניות בעת העלייה לרכבת והמליצה לחצות את המסלול בגשר ולא לקחת קיצורי דרך. "חציתי את המסילה ופתאום ראיתי שהרכבת מתקרבת", היא מספרת, "הייתי בהלם ולא ידעתי מה לעשות. אני לא יודעת מה קרה. כשהתעוררתי מצאתי את עצמי בבית החולים". סבתא שלה אמרה: "נבהלנו. איבדנו תקווה שנצליח לראותה בחיים". מפקח בכיר במשטרה, אשוק בורד, מסר בתגובה: "בגלל שהייתה עסוקה בשיחה, היא לא שמעה את הרכבת מגיעה. כשהרימה את מבטה, הרכבת כבר הגיעה. היא נבהלה ורצה קודם אל עבר הרציף ואחר כך הישר למרכז המסלול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין לאן לברוח. הצעירה נכנעה לגורלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכבת עלתה עליה - והיא שרדה את זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully