וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואת הזעם על מלחמת העולם ה-3 שהלחיצה את ההודים

12.6.2017 / 8:47

האסטרולוג האמריקאי שחזה את עליית טראמפ לשלטון ניבא שמלחמת העולם ה-3 תפרוץ ממש בימים אלה. מאז, אנשי דת בהודו ניסו (והצליחו?) לבטל את רוע הגזרה: "מתחננים בפני האלים - לא עוד סבל"

Manuel Fri

בסרטון – ככה תראה מלחמת העולם השלישית? כשפצצות אטום מתפוצצות

לפני מספר שבועות האסטרולוג האמריקאי הורסיו ויזגאס, המכנה את עצמו "שליחו של אלוהים", ניבא כי מלחמת העולם ה-3 תפרוץ בחודש מאי השנה. מאז, כך נראה, רבים לוקחים אותו ברצינות גמורה. בהודו אפילו אירגנו תפילה המונית מיוחדת למניעת המלחמה, שיש מצב שהצליחה - כי לפי הנבואה המלחמה הייתה עתידה לפרוץ ב-13 במאי (ולהסתיים ב-13 באוקטובר).

התחזיות של ויזגאס זוכות לפופולריות רבה אחרי שחלק גדול מהן התאמתו. הוא ניבא בין היתר את עליית טראמפ לשלטון ואת תקיפת ארצות הברית בסוריה, כולל התאריך המדויק. זו גם הסיבה שהמיסטיקן ההודי פראמוד גאוטאם החליט לארגן את העצרת ההמונית, בה נכחו אלפי אנשים שניסו בכל כוחם לבטל את רוע הגזרה.

תלמידים בבית ספר מתרגלים יוגה ביום היוגה הבינלאומי, הודו. 20 ביוני 2016. AP
הם עצרו את הפצצה?/AP

"סידור הכוכבים לא מבשר טובות, ונראה שהעולם נמצא במצב נפיץ במיוחד. הגענו לכאן כדי לומר לאלים שלנו בקול ברור וצלול - אל תגרמו לעולם סבל", אמר גאוטאם. "אנחנו פונים מכאן לאל יאמונה כדי לקבל את ברכתו. יאמונה הוא אחיו של האל ימראג', אל המוות. כולנו תקווה שהם יבטלו את רוע הגזרה".

לפי התחזית המלחמה הייתה אמורה לפרוץ בציון 100 שנה לביקורה של "גבירתנו מפאטימה", מרים הקדושה, ב-13 במאי 1917. על פי האמונה הקאתולית, מרים הקדושה התגלתה בפני שלושה ילדים בכפר פאטימה שבפורטוגל וניבאה נבואה זעם בעלת שלושה חלקים. שני חלקיה הראשונים, לפי המאמינים, כבר התממשו (מלחמת העולם השנייה וחזרתה של רוסיה הקומוניסטית לנצרות). החלק השלישי בנבואה אינו ידוע, אם כי המאמינים סבורים שהיא תביא צער לחלק גדול מהאנושות. הנבואה של ויזגאס, שמתבססת על נבואתה של מרים, טוענת שטראמפ יביא עמו את מלחמת העולם השלישית, כשהתקיפה בסוריה היא סימן האזהרה הראשון שמסמל את הבאות.

עוד בנושא:

שובו של "המוות הגדול": סוף העולם יגיע בגלל שינויי מזג האוויר?
האם "סוף העולם" שונה מכל מה שחשבנו והוא דווקא יהיה נחמד?

עוד באותו נושא

אלו ההוכחות מהברית החדשה לפריצתה הקרובה של מלחמת העולם השלישית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully