וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו ההוכחות מהברית החדשה לפריצתה הקרובה של מלחמת העולם השלישית?

24.5.2017 / 6:41

כת נוצרית טוענת שפסוקים בחזון יוחנן מצביעים על פרוץ מלחמת עולם שלישית שתתחיל בעיראק ותביא למותם של לפחות 2.2 מיליארד בני אדם

end time prophecies

מלחמת עולם שלישית תפרוץ בקרוב ושליש מאוכלוסיית העולם תמחק. כן, הנבואה ההרסנית שמאיימת עלינו כבר חודשים מקבלת חיזוק נוסף מהברית החדשה, כך לפחות טוענים חברי הכת הנוצרית EndTime Ministries. אירווין בקסטר, מייסד הכת, טוען שהעולם נמצא על סף "המלחמה שתשים קץ לכל המלחמות". לדבריו, המלחמה תפרוץ בעיראק ותגבה 2.2 מיליארד נפשות. את נבואתו הוא מבסס על שני פסוקים בספר חזון יונתן מהברית החדשה.

בסרטון שפורסם באתר הכת, אומר בקסטר: "השאלה היא לא אם תהיה מלחמת עולם שלישית. זה נמצא בתנ"ך שלכם. אין אפילו סיכוי של עשירית אחוז שזה לא יקרה". הוא מכוון את הצופים לעיין בפרק ט', פסוקים 14-15: "ויאמר למלאך הששי אשר השופר בידו התר את-ארבעה המלאכים ההם האסורים על-הנהר הגדול נהר-פרת: ויתרו ארבעה המלאכים אשר היו נכונים לשעה וליום ולחדש ולשנה להמית שלישית בני האדם". בקסטר מאמין שהפסוקים הללו מוכיחים ששליש מהעולם ימות ממלחמה שתפרוץ ליד נהר הפרת בעיראק.

הוכחות מהתנ"ך למלחמת העולם השלישית. end time prophecies, צילום מסך
האם התנ"ך מגבה את הנבואה על פרוץ מלחמת עולם שלישית?/צילום מסך, end time prophecies

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עכשיו גם אנונימוס מזהירים בסרטון מצמרר ממלחמת העולם שמתקרבת

לכתבה המלאה

הוא הוסיף: "לא יהיו 8 מיליון הרוגים וגם לא 52 מיליון הרוגים. המלחמה הזאת תספה 2.2 מיליארד נפשות. אני מדבר על 40 פעמים יותר ממלחמת העולם השנייה. המלחמה הגרועה ביותר אי פעם. איך ייראה העולם כששליש מהאנושות תמחק, כש-2.2 מיליארד בני אדם ימותו?". הוא הוסיף: "הם הולכים לקבור אותם עם בולדוזרים".

הסרטון שמציג את עשרת הסימנים מהתנ"ך שסוף העולם מגיע

לפני שאתם רצים לבנות לכם בונקרים, אולי כדאי שתדעו שתיאולוגים נוצריים הכחישו לגמרי את התיאוריה של בקסטר. ד"ר ביל ארנולד, פרופסור לברית הישנה בסמינר התיאולוגי של אסבורי, אמר שזה בדיוק מה שקורה כשמוציאים פסוקים מהקשרם. הוא אמר: "צריכים לקרוא את הפסוק בהקשרו המלא. אם תיקחו את פרק 14 בתהילים, תוכלו להגיד שהתנ"ך אומר למעשה שאין אלוהים. אולם אם קוראים את ההקשר שבו הדברים נכתבו, מבינים שזה נאמר בליבו של הנבל. זה מוכיח את החשיבות של קריאת הפסוקים בהקשרם המלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully