וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "הצלתי את חייו של בנט בענבי זעם", בנט: "נסחפת"

קרב גרסאות בין שר החינוך לאלוף פיקוד הצפון לשעבר המתמודד על ראשות העבודה, על רקע טענתו שהציל את חייו בעת המבצע בלבנון ב-1996. לוין: "מה שקרה בלבנון נשאר בלבנון, אל תתבייש ששמאלני הציל אותך"

צילום: אבי כהן, עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: בנט מגיב על הטענות נגדו על רקע מעורבות בתקרית בכפר כנא)

קרב גרסאות התפתח היום (ראשון) בין השר נפתלי בנט לאלוף פיקוד הצפון לשעבר עמירם לוין, על רקע טענתו של לוין כי הציל את חייו של בנט במהלך מבצע ענבי זעם ב-1996 בלבנון. לוין היה אלוף פיקוד הצפון בעת המבצע, ואילו בנט שימש מפקד בסיירת מגלן.

לוין, המתמודד על ראשות מפלגת העבודה, טען ערב עימות המועמדים באולפן וואלה! NEWS כי הציל את חייו של בנט, כמו גם את חייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתעלת סואץ. בנט מיהר להכחיש, וצייץ: "נסחפנו, לוין לא הציל את חיי אך פיקד על המבצע. היה בעיניי באופן כללי מפקד שדה יצירתי, תקיף וערכי. אני חלוק עליו פוליטית אך מעריכו כמפקד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שר החינוך נפתלי בנט בישיבת הממשלה היום 3 במאי 2017. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
"לוין לא הציל את חיי". בנט/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

אלא שלוין עמד על גרסתו, והגיב לבנט: "מה שקרה בלבנון נשאר בלבנון. אל תתבייש ששמאלני הציל אותך. אני שמח שאתה חי כדי לספר. זה מה שחשוב".

המבצע התרחש באפריל 1996, בתגובה להסלמה בגבול הצפון. לוין פיקד על המערכה, שכללה תקיפות של חיל האוויר בעומק לבנון וכניסה קרקעית של צה"ל, ששהה ממילא ברצועת הביטחון. במהלך המבצע ירתה ישראל חמישה פגזים על מחנה פליטים של האו"ם בכפר כנא, סמוך לצור, וגרמה למותם של 102 אזרחים. המקרה גרר גינוי חריף לישראל בעולם. כוח בפיקודו של בנט שהה סמוך למחנה בטרם, ולפני כשנתיים נטען כי כמפקד הוא היה אחראי לשרשרת האירועים שהובילה לתקרית. הוא הכחיש וכינה את הטענות "קמפיין מתוזמן", וקצינים יוצאי מגלן ששירתו לצדו גיבו אותו.

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
"אל תתבייש ששמאלני הציל אותך". לוין/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully