וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר צפויה לגרש אנשי חמאס; עשרות נטבחו במוסול | כותרות השבת

התרעת שווא נשמעה בעוטף עזה, גבר בן 65 טבע למוות באשקלון ונשיא רוסיה פוטין טען בריאיון כי ההאקרים שהשפיעו לכאורה על הבחירות בארה"ב לא הגיעו בהכרח מארצו. אלה הידיעות שעשו את השבת

עיראק: עשרות אזרחים נטבחו כשניסו להימלט מהלחימה במוסול

עשרות אזרחים שנמלטו היום (שבת) ובימים האחרונים מהאזורים שבשליטת "המדינה האסלאמית" (דאעש) במוסול שבעיראק נהרגו – כך אישרו היום עדי ראייה ואנשי כוחות החירום בעיר. זאת, בצל הלחימה ההולכת ומחריפה בין צבא עיראק והמיליציות הלוחמות לצד הכוחות האסלאמיסטיים, שמחזיקים כעת בשטח קטן מאוד מהעיר, בהשוואה לשליטה המלאה שהייתה להם עד לפני כמה חודשים.

בכמה כלי תקשורת דווח מפי גורמים צבאיים על כמה מאות הרוגים בימים האחרונים, אולם טרם התברר ההיקף המלא של מעשי הטבח באזרחים הנמלטים. על פי האתר העיראקי "אל-אעזמיה", כ-300 אזרחים נהרגו היום, ואילו בכיר בצבא עיראק מסר אתמול לסוכנות הידיעות הטורקית "אנטוליה" כי לוחמי דאעש טבחו בכ-120 אזרחים ב-48 השעות שלפני כן.

הולך רגל בן 39 נהרג מפגיעת רכב בסמוך לצומת שוקת בנגב

הולך רגל בן 39 נהרג היום (שבת) מפגיעת כלי רכב בכביש 31 שבנגב, בסמוך לצומת שוקת לכיוון היישוב לקיה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת התאונה החלו לבצע בפצוע פעולות החייאה ולהעניק לו טיפול רפואי, אך כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובש רפואת חירום במד"א אייל שניידר שהגיע לזירת התאונה סיפר כי נהג הרכב הפוגע נבדק במקום ולא נזקק לטיפול רפואי. "במרכז הכביש שכב גבר כבן 39 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו", תיאר את שאירע.

דיווח: קטאר מתכננת לגרש משטחה אנשי חמאס בשל "לחצים חיצוניים"

הרשויות בקטאר הודיעו לארגון חמאס כי בכוונתן לגרש כמה מאנשיו – כך דיווחה היום (שבת) רשת "אל-מיאדין" הלבנונית מפי גורמים המעורים בפרטי המגעים בין הצדדים. על פי הדיווח, השלטונות בנסיכות המפרצית העבירו לידי הארגון הפלסטיני רשימה הכוללת בעיקר שמות של אחראים על תיאום עם שלוחת חמאס בגדה המערבית.

הגורמים צוטטו בדיווח כאומרים שדוחא התנצלה על הצעד בפני הנהגת חמאס והסבירה כי "מופעלים עליה לחצים חיצוניים". אולם, לא הובהר מהו מקור אותם לחצים. עוד דווח כי הרשימה כוללת שמות שעלו בחקירות אסירים בבתי כלא בישראל וכי הארגון התבקש להיעזר בגורמים אחרים לצורכי תיאום עם אנשיו בגדה.

פוטין על מתקפות הסייבר בארה"ב: "ההאקרים יכלו להגיע מכל מקום"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי ההתערבות בבחירות לנשיאות ארצות הברית בשנה שעברה המיוחסת להאקרים מארצו יכולה הייתה להגיע מ"כל מקום". בריאיון לרשת NBC שישודר במלואו מחר הוסיף פוטין כי אותם גורמים יכלו לגרום לכך "שהאשמה תופנה לעבר רוסיה".

לדבריו, "האקרים יכולים להיות בכל מקום. הם יכולים להיות ברוסיה, באסיה, אפילו באמריקה ובדרום אמריקה". פוטין אמר במהלך הריאיון לכתבת הרשת מייגן קלי כי: "הם אפילו יכולים להיות האקרים אמריקנים שבמקצועיות הסיטו את האשמה לרוסיה. את יכולה לדמיין דבר כזה? בעיצומו של קרב פוליטי?".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ברק ב"שבתרבות": הימין המתנחלי השתלט על הליכוד בדרכי עורמה

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בתל אביב את התנהלות הממשלה ואמר כי הוא " לא אוהב" את השיח על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו שינה את עמדותיו. "הוא לא בלון שרק יודע לדבר. הוא נתון בשנים האחרונות בהלך רוח שראשיתו בבית הוריו", אמר ברק.

לדבריו, "זה לא התחיל אתמול. זה מצטרף לעובדה שהימין המתנחלי השתלט על הליכוד בדרכי עורמה. זה מתכון לא טוב לקבלת החלטות אסטרטגיות, הוא מוביל לשיתוק, ויוצר נבואות פסימיות שמאמתות את עצמן כי אתה לא עושה דבר למנוע אותן".

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של ברק כי "מדובר בראש הממשלה הכושל ביותר בתולדות ישראל, שסולק בבושת פנים על ידי הציבור אחרי שנה וחצי בלבד שבה הפקיר למוות את מדחת יוסוף, הפגין חוסר אונים מול לינץ' של ישראלים ברמאללה וברח מלבנון".

התרעת "צבע אדום" נשמעה בחוף אשקלון; דובר צה"ל: אזעקת שווא

התרעת "צבע אדום" נשמעה היום (שבת) בשעות הצהריים במועצה האזורית חוף אשקלון. זמן קצר לאחר מכן נמסר מדובר צה"ל כי מדובר באזעקת שווא.

בחודש שעבר נשמעה ההתרעה ביישובי המועצה האזורית אשכול שבעוטף עזה. זמן קצר לאחר מכן הודיע דובר צה"ל כי מדובר באזעקת שווא.

גבר בן 65 טבע למוות בחוף בר כוכבא באשקלון

גבר בן 65 טבע למוות היום (שבת) בחוף בר כוכבא שבאשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום ומצאו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה ובמצב קשה. הם פינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים ברזילי שבעיר , שם נקבע מותו מאוחר יותר.

פרמדיק מד"א פאשה חץ סיפר: "כשהגענו לחוף ראינו בסמוך לקו המים את המציל, חובש מתנדב במד"א, מבצע פעולות החייאה בגבר בן 65 שנמשה מהמים כשהוא מחוסר הכרה וללא דופק. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות וכאשר חזר הדופק פינינו אותו במהירות לבית החולים ברזילי שבאשקלון כשמצבו קשה ולא יציב".

רולאן גארוס: אנדי מארי ואליזה קורנה עלו לשמינית הגמר

הטניסאי אנדי מארי העפיל היום (שבת) לשמינית גמר טורניר רולאן גארוס לאחר שניצח את חואן מרטין דל פוטרו בשלוש מערכות - 6:7 (8), 5:7, 0:6. סטן ואוורינקה, המדורג שלישי בטורניר, ניצח את פאביו פוניני וימשיך 6:7 (2), 0:6, 2:6 אף הוא לשמינית הגמר. מארין צ'יליץ' ישחק בשמינית הגמר נגד קווין אנדרסון, שניצח את קייל אדמונד אחרי משחק קשה מאוד בתוצאה 7:6 (8), 6:7 (4), 7:5, 1:6, 4:6.

אליזה קורנה ניצחה את אגניישקה רדוואנסקה 2:6, 1:6 ותפגוש בשמינית הגמר את קרולין גרסיה. סימונה האלפ ניצחה את דריה קסטקינה 0:6, 5:7 וקרוליין ווזניאקי ניצחה את סיסי בליס בתוצאה 2:6, 6:2, 3:6.

חשד לרצח ברחובות: מנהל מתחם צימרים נורה למוות

אחד ממנהלי מתחם הצימרים "Nice Place" שברחובות נורה אמש (שישי) למוות באחד החדרים במתחם. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת הירי, והעניקו למנהל, יוסי עטר בן 59, טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. לבסוף נאלצו לקבוע את מותו של הגבר במקום. המניע לירי אינו ברור, המשטרה פתחה בחקירה ובודקת חשד כי המנהל נרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully