וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ראש עיריית צפת אילן שוחט

הפרקליטות קיבלה את ממצאי החקירה נגד שוחט ועוזרו גילי אדלר, שהתרכזה בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. השניים חשודים שסייעו לקדם את עניינו של קבלן שפעל בצפת, בתמורה להנחות שקיבלו בבניית בתיהם הפרטיים. שוחט: "לא נפל דופי במעשיי"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יוסי אלטר

(בווידאו: שוחט לאחר שחרורו ממעצר בית)

המשטרה המליצה בצהריים (חמישי) להעמיד לדין את ראש עיריית צפת אילן שוחט ואת עוזרו גילי אדלר, בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. חקירת השניים הסתיימה, וממצאיה הועברו לפרקליטות.

על פי החשד, שוחט ואדלר סייעו לקדם את עניינו של קבלן שפעל בעיר בתמורה להנחות שקיבלו בבניית בתיהם הפרטים. הם נחקרו באזהרה בחודשים האחרונים ביחידה הארצית לחקירות הונאה במסגרת להב 433, יחד עם עוד עשרות מעורבים. היקף השוחד שניתן לכאורה נאמד במאות אלפי שקלים.

שוחט מסר בתגובה: "יש להניח לפרקליטות לעבור על החומר ולקבל החלטה ללא לחצים חיצוניים דרך הודעות לתקשורת. אני בטוח שלאחר עיון בחומרי החקירה יימצא בפרקליטות כי לא נפל דופי במעשיי. אני יודע היטב כי מה שהוצג בפני במהלך החקירה אינו מתיישב עם הודעת המשטרה.

"ההד התקשורתי שיצרה המשטרה בהליך המעצר לא מותיר לה ברירה והיא מחוייבת להעביר לפרקליטות אפילו אם חומר הראיות לא מצדיק זאת ואומר אחרת. אני רגוע ושקט ואמתין בסבלנות לסיום ההליך שיגמר ללא הגשת כתב אישום מכיוון שאין הצדקה לכך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הקלטה של הנהג של ראש עיריית צפת. אדריאן הרבשטיין
חשוד שסייע לקדם את עניינו של קבלן שבנה את ביתו. אילן שוחט/אדריאן הרבשטיין

שוחט נעצר לראשונה בתחילת חודש פברואר, וכניסתו לבניין העירייה נאסרה במשך כשלושה חודשים. הוא הורשה לשוב לעבודתו לפני ארבעה שבועות, בכפוף לאיסור שהוטל עליו לעסוק בנושאים הקשורים למנהל ההנדסה בעיר. בבחירות האחרונות לכנסת הוא הוצב במקום הרביעי ברשימת ישראל ביתנו, אך ויתר על מקומו בטרם הושבע.

נציג המשטרה אמר בדיון הראשון בהארכת מעצרו כי הוא חשוד בשש פרשות שונות, המתפרסות על פני השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully