וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הלבן: "הנשיא טראמפ ידע בדיוק למה הוא התכוון ב-covfefe"

1.6.2017 / 8:35

עיתונאים הביעו בפני הדובר ספייסר דאגה מכך שאחד מחשבונות הטוויטר החשובים בעולם לא היה תחת פיקוח כשהנשיא צייץ את המילה המומצאת, וכך גם שעות ארוכות לאחר מכן עד שנמחקה. "אין סיבה לדאגה, הוא וקבוצת אנשים מצומצמת מבינים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ שהסעיר את הרשת אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר הבית הלבן שון ספייסר אמר אמש (רביעי) כי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התכוון לכתוב את המילה covfefe בחשבון הטוויטר שלו בשעות הבוקר. בציוץ הלא מפוענח שפרסם הנשיא והפך עד מהרה למושא לדאגה ולבדיחה ברשתות החברתיות, כתב Despite the constant negative press covfefe. לאחר שעות אחדות, נמחק הציוץ ובמקומו פרסם טראמפ בקשה מהגולשים, לנחש למה הכוונה במילה המומצאת.

ספייסר נשאל במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן אם הציוץ הוא סיבה לדאגה, מאחר שהוא מראה כי במשך שעות ארוחות איש לא שם לב לכך שהנשיא צייץ בטעות - וכי כנראה אין ניטור על אחד מחשבונות הטוויטר החשובים בעולם. בתגובה לכך, השיב: "לא, הנשיא וקבוצה מצומצמת של אנשים יודעים בדיוק למה הוא התכוון".

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: נבדק מידע על פגישה נוספת בין שר המשפטים לשגריר רוסיה
דיווח: קומי יודה שטראמפ לחץ עליו להפסיק את חקירת היועץ הבכיר
גורמי ממשל בארה"ב: טראמפ ידחה את העברת השגרירות לירושלים

טראמפ שולח את הגולשים לשחק

קלינטון לא ויתרה על ההזדמנות

המילה covfefe הציתה ברשתות החברתיות גל של בדיחות ותיאוריות קונספירציה, והובילה גם לא מעט פוליטיקאים להתייחס לכך. הבולטת שבהם היא יריבתו הדמוקרטית של טראמפ במרוץ לנשיאות, הילרי קלינטון, שאמרה בריאיון ל-CNN כי היא חושבת שמדובר ב"מסר לרוסיה". זאת, על רקע חקירת קשרי הממשל והקרמלין. בחשבון הטוויטר שלה, היא צייצה מחדש את טראמפ מכנה אותה "הילרי הנוכלת", וכתבה: "People in covfefe houses shouldn't throw covfefe" (מי שגר בבית מ-covfefe, מוטב שלא ישליך covfefe, ע"נ).

הסופרת ג'יי קיי רולינג מזהירה

הקומיקאי ג'ימי קימל מבין שלעולם לא יתעלה על זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully