וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטיחו אוכל": שני צעירים חשודים באונס נערה בתחנה המרכזית בתל אביב

10.5.2017 / 0:36

שני בני 19 ו-21 נעצרו בחשד שאנסו בת 17 בתחנה ובמלונית הסמוכה לה. "לא רציתי את מה שהם עשו לי אבל לא יכולתי להגיד 'לא' כי הם קנו לי אוכל", סיפרה הנערה בחקירתה. מדובר במקרה האונס הקבוצתי השלישי שנחקר במשטרה בתוך חודש

צילום: אבי כהן

מקרה שלישי של אונס קבוצתי בתוך חודש נחקר במשטרה: שני צעירים בני 19 ו-21 חשודים שאנסו לפני כשבועיים נערה בת 17 בתחנה המרכזית בתל אביב ובמלונית הסמוכה למתחם. השניים נעצרו ביום שני השבוע בידי חוקרי תחנת שרת של מרחב יפתח, ובשעות הצהריים הם הובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרם עד יום שישי. לצד מקרי האונס הקבוצתי בהרצליה וביהוד, מדובר במקרה השלישי שנחקר באחרונה במשטרה.

מחקירת המקרה האחרון עולה כי הנערה הייתה בדרכה מביתה בדרום הארץ לפנימייה, שבה היא לומדת באזור טבריה. היא הגיעה לתחנה המרכזית בתל אביב והייתה אמורה לעלות לאוטובוס לצפון. בשלב מסוים היא פגשה בתחנה צעיר שעובד בדוכן אוכל ובין השניים התפתחה שיחה שבמהלכה הציע לה ארוחה בחינם.

לקריאה נוספת:
מאה תחתונים מול הפרקליטות: מחאה נגד שחרור חשודי האונס הקבוצתי
תיק האונס הקבוצתי בהרצליה קורס: שלושת החשודים שוחררו
האונס הקבוצתי ביהוד: "החשודים הכריחו את הנערה לצרוך אקסטזי"

תחנה מרכזית בתל אביב. רובי קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
"לא רציתי את מה שהם עשו לי". התחנה המרכזית בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, רובי קסטרו

לטענת הצעיר, אחרי השיחה נכנסו השניים לתא השירותים בתחנה וקיימו יחסי מין בהסכמה. לאחר מכן הוא הציע לה ללכת עמו למלונית הנמצאת בסמוך לתחנה המרכזית, שאליה גם הזמין את חברו. בחדר במלונית, על פי החשד, ביצעו בה השניים אקטים מיניים.

אלא שבחקירתה טענה הנערה כי לא הייתה מעוניינת בקיום יחסי המין עם השניים. "לא רציתי את מה שהם עשו לי אבל לא יכולתי להגיד 'לא' כי הם קנו לי אוכל", סיפרה. הנערה, שהגיעה לאחר כמה שעות לפנימייה, סיפרה לעובדת הסוציאלית במקום על שאירע וזו מיהרה עמה לתחנת משטרת טבריה, שם הגישה הנערה תלונה. במקביל, נפתחה במשטרת תל אביב חקירה ולאחר פעולות חקירה אותרו החשודים והם נעצרו. בחקירתם הודו כי קיימו יחסי מין עם הנערה, אך טענו כי היו מתוך הסכמה מלאה. המשטרה מתכוונת לאסוף צילומי אבטחה מהתחנה המרכזית לצורכי החקירה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הארכות מעצר לשלושה חשודים באונס קבוצתי בהרצליה 25 באפריל 2017. אבי כהן
החשודים באונס בהרצליה בבית המשפט, בשבוע שעבר/אבי כהן

מקרה זה הוא מצטרף לשני מקרי אונס קבוצתי שאירעו בשבועות האחרונים, הנחקרים בידי חוקרי משטרת תל אביב. במקרה הראשון שפורסם באמצע אפריל אנסו, על פי החשד, שלושה צעירים נערה בת 17 בהרצליה. הם שוחררו ממעצר, אולם במשטרה, בהנחיית הפרקליטות, ממשיכים להשאיר את תיק החקירה פתוח. הם ממתינים שמצבה הנפשי של הנערה, הסובלת מפוסט טראומה מהאירוע, יאפשר לה להעיד ולהתעמת עם החשודים. במקרה השני שפורסם בתחילת החודש נעצרו בידי חוקרי משטרת מסובים ארבעה צעירים שאנסו, על פי החשד, נערה בת 16 מקריית אונו.

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully