וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק האונס הקבוצתי בהרצליה קורס: שלושת החשודים שוחררו

3.5.2017 / 15:45

שלושת הצעירים החשודים באונס נערה בת 17 בעיר, שוחררו בערבות. זאת, מאחר שהפרקליטות מתקשה לאסוף ראיות בשל מצבה הנפשי של המתלוננת, שלא מאפשר לה להתעמת עמם. הנערה פונתה לבית החולים ימים אחדים לאחר תחילת החקירה

צילום: אבי כהן

שלושת החשודים באונס הקבוצתי בנערה בת ה-17 בהרצליה שוחררו היום (רביעי) בערבות בשל קושי של הפרקליטות לגבש כתב אישום נגדם. זאת מאחר שהנערה לא מוכנה נפשית להתעמת עם שלושת הצעירים - בני 20 ובן 22 מהרצליה והמדרום - ולכן לא ניתן להמשיך בהליך החקירה. הצעירה טופלה בידי גורמי רווחה של עיריית הרצליה ואנשי בריאות הנפש ואף הוצמדה לה עובדת סוציאלית.

מתחילת הפרשה התקשו במשטרה לדובב את הנערה. לפי המשטרה, ימים אחדים לאחר האירוע חלה הרעה במצבה של הנערה והיא פונתה באמבולנס לבית החולים. בשל כך, המשטרה נמנעה מלכתחילה מלערוך עימותים בינה לבין החשודים שטוענים כי יחסי המין עמה היו בהסכמה. לפי החשד, הנערה הכירה את החשוד בן 22, והגיעה עמו לביתו בהרצליה ביום שישי בחודש שעבר. בבית חיכו שני החשודים הנוספים, שביצעו בה לכאורה את המעשים במשך כמה שעות.

לקריאה נוספת בנושא
האונס הקבוצתי בהרצליה: "הנאנסת זוכרת הכל – שלושתם תקפו אותה"
פרקליטת החשודים באונס: "הצטלמה בחוטיני"; החוקר: "ועדיין - 'לא' זה לא"

הארכות מעצר לשלושה חשודים באונס קבוצתי בהרצליה 25 באפריל 2017. אבי כהן
דיון בהארכת מעצר החשודים באונס הקבוצתי, בשבוע שעבר/אבי כהן

ביום שלישי שעבר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרם של השלושה - בני 20 ו-22 תושבי הדרום והרצליה - בפעם הרביעית, אחרי שנציג המשטרה, רב-פקד דניאל ברדיאן, אמר שבידי המשטרה קיימות ראיות מעבר לעדותה של המתלוננת. החוקר אמר כי הנערה צעקה כמה פעמים "די תפסיקו". עוד אמר החוקר במהלך הדיון כי המתלוננת זוכרת את כל שלבי האירוע ולא היה שלב שבו אמרה שהיא לא זוכרת דבר.

המשטרה חושדת כי הצעירים החשודים כי אנסו בזה אחר זה את הנערה, גרמו לה לצרוך קוקאין במהלך האונס מבלי שהייתה מודעת לכך ובכוח. "מה שהם עשו לה מזכיר את 'התפוז המכני'", סיפר בזעזוע גורם במשטרה, כמה ימים לאחר מעצרם. "היא הגיעה למצב שהיא לא יודעת כמה גברים תקפו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully