וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא אשתו, בחלקה לצד בנו: מאות ליוו למנוחות את ההרוג בתאונה בנגב

8.5.2017 / 18:45

עוזי גדיש, שנהרג אתמול בתאונה בסמוך למעלה עקרבים, נקבר בבית העלמין בעין יהב, שעם מייסדיו הוא נמנה, לצד קבר בנו עידן שנהרג בתאונת טיס לפני 20 שנה. רעייתו ציפי שנפצעה בתאונה נעדרה עקב מצבה הרפואי. "עברת הרבה, אבל תמיד המשכת", ספדה בתו

צילום: שי מכלוף

מאות בני משפחה וחברים ליוו הערב (שני) בדרכו האחרונה את עוזי גדיש, שנהרג אתמול בתאונת דרכים באזור מעלה עקרבים בנגב, לקבורה בבית העלמין של עין יהב שבערבה. גדיש, בן 70 במותו, התהפך עם מכוניתו בעת שנסע עם אשתו ציפי ממושב כמהין לביתם, ניסה להזעיק עזרה אך התמוטט ומת. רעייתו, שנפצעה באורח קל ונזקקה לניתוח בידה, לא הגיעה להלווייה עקב מצבה הרפואי.

זו הטרגדיה השנייה שפוקדת את המשפחה. לפני 20 שנה, ביולי 1997, נהרג בנם של הזוג, עידן גביש, בתאונת מטוס קל מדגם אולטרה לייט. התאונה אירעה במהלך חיפוש אחר ראמים, במסגרת פרויקט סביבתי בערבה שבו היה מעורב. עוזי נטמן לצד בנו.

הבן דרור ספד לאביו. "אבא, היה לי הכבוד להיות הבן שלך, לימדת אותנו לעשות ופחות לדבר. איזה חזון השארת לנו, הפרחת את השממה ואת הערבה. אני שמח שהתחלת לראות את דור ההמשך ממשיך בדרכך. תפקידנו להמשיך בדרך זו ולהזכיר למדינה שהדור שלכם הפריח את השממה ואנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו", אמר מעל קברו הטרי.

לקריאה נוספת:
20 שנה אחרי ששכלה את בנה בתאונה, בעלה נהרג לנגד עיניה
לצד גופת בעלה, המתינה שעות לחילוץ: "צלצלתי, סימסתי, כלום לא עבד"
גבר כבן 70 נהרג בתאונה בנגב; אשתו: "לא הצלחתי להזעיק עזרה במשך שעות"

הלוייתו של עוזי גדיש שנהרג בתאונה אתמול, בבית העלמין בעין יהב 8 במאי 2017. שי מכלוף
"היה לי הכבוד להיות הבן שלך". גדיש מובא למנוחות/שי מכלוף

הבת יעל נפרדה מאביה ותיארה אותו כאדם אהוב וחברותי, ששמר על אופטימיות. "אבא, תמיד היית עם מכנסיים קצרים. תמיד פרקטי. אבא, תמיד מיהרת כדי להספיק לבקר את החברים. כל כך הרבה עברת והמשכת, עברת הרבה אסונות ותמיד דאגת שנהיה מאוחדים. איש של אחדות, איש של שקט, איש של אנשים". אחיינתו הוסיפה: "דוד יקר ואהוב, מאז שאימא שלנו נהרגה, דאגת לנו. לימדת אותנו מהי חקלאות ומהי ציונות ואהבת הארץ. אוהבים אותך לעד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
"אני לא מאמינה שאתה האיש שמדברים עליו בחדשות, שהכביש שכל כך אהבת לנסוע בו, שם גם הייתה דרכך האחרונה"

קרוב משפחתו, יוסי מלאכי, סיפר על יקירו שהיה בין מייסדי עין יהב, לפני עשרות שנים, וממייסדי יחידת חילוץ "ערבה", שבה גם התנדב עם חברי משפחתו. "עוזי יקר ואהוב, סבא אהוב ודוד אהוב, אתה איש מיוחד. הצלחת להגשים את חלומך, ובאמונה גדולה הצלחת להקים חקלאות לתפארת, הגשמת את אהבתך לאדמה. מצד אחד יש לך הספק עצום בחקלאות ובמשפחה, מנגד, יש תחושה עצומה של פספוס, שלא זכית לראות את הישגיך במשך שנים נוספות", ספד.

"דוד עוזי שלי, הלב שלך היה גדול כל כך וטוב כל כך", ספדה אחייניתה של אשתו ציפי, הילה יערי. "מים שקטים שחודרים עמוק לכל נפש. אני לא מאמינה שאתה האיש שמדברים עליו בחדשות, שהכביש שכל כך אהבת לנסוע בו, שם גם הייתה דרכך האחרונה. אנחנו נפרדים ממך, איש מיוחד, זן נדיר, ציפור משונה. תודה על כל הרגעים על הנתינה ללא גבול. זכו כל נכדייך להכיר סבא נפלא כל כך. תודה שהבית שלך היה תמיד בית עבורי. תנוח ממרוץ החיים שלך, מותר לך. שב בג'קוזי של גן עדן עם עידן האהוב שלך. לנצח תהיה אתי. דוד עוזי, לא שומע טוב כל כך וגם קצת צולע, אבל הלב גדול כל כך".

יוסי גרוס חבר קרוב של גדיש סיפר כי הכיר אותו לפני 70 שנה. "זה היה ביום הראשון כשבאתי לבית הספר. עוזי חייך מאוזן לאוזן וככה זכרתי אותו, במשך השנים נהיינו חברים טובים ומי שרוצה יכול לקרוא את הסיפור. עוזי כל הזמן צוחק מחייך, עד לאסון. אז הפסיק לחייך. החיוך חזר חלקית רק כשנולדו הנכדים. עוזי היה חקלאי מוצלח איש חכם שהיה שווה להתייעץ אתו בהרבה נושאים, היה חבר טוב מוכל לעזור בכל מצב. שלום חבר".

הלוייתו של עוזי גדיש שנהרג בתאונה אתמול, בבית העלמין בעין יהב 8 במאי 2017. שי מכלוף
"איש של אחדות, איש של שקט". קברו של גדיש/שי מכלוף
הלוייתו של עוזי גדיש שנהרג בתאונה אתמול, בבית העלמין בעין יהב 8 במאי 2017. שי מכלוף
נטמן לצד בנו. חלקת הקבר של עוזי גדיש בבית העלמין בעין יהב, היום/שי מכלוף

אלמנתו של גדיש שחזרה אתמול את התאונה ממיטת אשפוזה בבית החולים סורוקה בבאר שבע. "נסענו באותה דרך כמו תמיד, ביקשתי לא לנסוע דרך הכביש הזה אבל עוזי התעקש, הוא החליט שהוא נוסע ולא יעזור כלום. בשלב מסוים נרדמתי, ושמעתי צעקה שהוא מאבד שליטה", אמרה ציפי.

היא הוסיפה כי ניסתה במשך שעות ארוכות להזעיק עזרה, אך לשווא. "אני לא זוכרת איך יצאתי מהאוטו, אבל נחלצתי. ישבתי וניסיתי למשוך אותו, היה לילה יפה, היו כוכבים, ראו את ההרים. הייתה מן שלווה כזו, חיכיתי שהשעות יעברו. היו שקיות נייליון גדולות, אז הכנסתי את הידיים והרגליים לתוכן כדי להתחמם. ניסיתי להתקשר, לסמס, אבל שום דבר לא עבד. הבחור שראה אותי עלה על הר כדי להזעיק עזרה".

(עדכון ראשון: 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא זוכרת איך יצאתי מהאוטו". ציפי גדיש, אלמנתו של עוזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully