וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 70 נהרג בתאונה בנגב; אשתו: "לא הצלחתי להזעיק עזרה במשך שעות"

7.5.2017 / 11:00

התאונה אירעה בכביש המחבר בין צומת עידן למעלה עקרבים. אשתו, בת 69, נפצעה קל ונמצאה תשושה לצד המכונית על ידי עובר אורח. היא סיפרה שהשניים התהפכו עם רכבם וכי בעלה ניסה להזעיק עזרה, אך התמוטט ומת

התאונה ליד מעלה עקרבים 7 במאי 2017. מד"א
"הרכב היה הפוך על צדו רחוק מהכביש". זירת התאונה בנגב, הבוקר/מד"א

גבר בן 70 נהרג היום (ראשון) בהתהפכות כלי רכב באזור מעלה עקרבים בנגב. אשתו, בת 69, נפצעה באורח קל והיא סובלת מחבלת ראש. לדבריה, השניים התהפכו עם מכוניתם כמה שעות קודם לפני שאותרו, אך לא הצליחה ליצור קשר עם כוחות חילוץ או משטרה בגלל בעיות קליטה בטלפון הנייד. היא סיפרה כי בעלה יצא ראשון מן הרכב להזעיק עזרה, אך כעבור זמן מה התמוטט ומת.

התאונה אירעה בשעות הלילה בכביש המחבר בין צומת עידן למעלה עקרבים. עובר אורח שהבחין במכונית ההפוכה בשעות הבוקר הזעיק סיוע. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של הגבר בזירה ופינו את והאישה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע. השניים הם ממייסדי אחד המושבים בערבה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

"במרחק רב מהכביש ראינו רכב הפוך על צדו", סיפר אמר פרמדיק מד"א אורגד כהן. "בסמוך לרכב שכב גבר כבן 70, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפציעות קשות. לאחר טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל נאלצנו לקבוע את מותו במקום. אישה שישבה על האספלט הייתה בהכרה מלאה, תשושה, וסבלה מחבלה בראש. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבית החולים סורוקה, כשמצבה מוגדר בינוני עד קשה ויציב".

לקריאה נוספת:
תאונות דרכים במגזר הערבי - פי 10 יותר הרוגים לעומת המגזר היהודי
שתי תאונות בצפון: בן 6 נדרס למוות, רוכב אופנוע בן 50 החליק ונהרג
תיעוד: נהג האוטובוס מדבר בטלפון הנייד - במהלך נסיעה

(עדכון ראשון: 08:40)

התאונה ליד מעלה עקרבים 7 במאי 2017. מד"א
הפצועה לא הצליחה להזעיק עזרה במשך שעות. זירת התאונה, הבוקר/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully