וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוז'י עושה על האש: ה"טיפים" של יו"ר האופוזיציה למנגל העצמאות

בסרטון חדש וחצי-הומוריסטי שפורסם בעמוד הפייסבוק שלו נראה יו"ר המחנה הציוני, המתמודד שוב על ראשות מפלגתו, צולה בשר על המנגל. במהלך הברביקיו הוא מעניק לצופים עצות שיכולות להתפרש גם כטיפים לניהול המדינה

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, פרסם הערב (שני) סרטון בעמוד הפייסבוק שלו לרגל יום העצמאות ובו הוא נראה צולה בשרים על המנגל. בסרטון החצי-הומוריסטי, שמכונה "טיפים ליום העצמאות", מעניק לכאורה הרצוג, המתמודד שוב על ראשות מפלגת העבודה, טיפים לצלייה, אך אלה למעשה עצות לניהול המדינה.

כך למשל, העצה הראשונה שמעניק הרצוג לצופים היא "אל תבעירו את הלהבות גבוה מדי". ברקע הכיתוב נראה הסרטון של ראש הממשלה בנימין נתניהו מיום הבחירות, שבו אמר כי "המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי".

עוד בוואלה! NEWS:
ביום העצמאות: אונסק"ו צפויה לאמץ החלטה נוספת נגד ישראל
"הסתה לרצח": דרישה לחקור את ההפגנה נגד הטקס הישראלי-פלסטיני
בטוויטר של בנט תקפו את הטקס האלטרנטיבי; לשכתו: השר לא צייץ

יו"ר האופוזיציה וראש המחנה הציוני יצחק הרצוג בסרטון לעצמאות, 1 במאי 2017. פייסבוק, צילום מסך
ממנגל. מתוך הסרטון של הרצוג/צילום מסך, פייסבוק

לפני כשבועיים פרסם יריבו של הרצוג בבחירות לראשות מפלגת העבודה, ח"כ אראל מרגלית, סרטון שכותרתו "השמאלנים חוזרים". "שמאלני הפך להיות קללה בישראל, ואנחנו נעצור את זה. כן, אני שמאלני, ולא מתבייש בזה. רק כשנפסיק להוריד את הראש ולהתבייש במי שאנחנו – ננצח", אמר מרגלית.

המועמדים הנוספים מתוך המפלגה להחליף את הרצוג בתפקיד יו"ר המפלגה הם חברי הכנסת עמיר פרץ, שכיהן כיו"ר המפלגה בעשור הקודם, ועמר בר-לב. אבי גבאי, ששימש השר להגנת הסביבה מטעם מפלגת כולנו והתפטר מהממשלה בשנה שעברה מתמודד גם הוא; כך גם עמירם לוין, אלוף פיקוד הצפון לשעבר; פרופ' אבנר בן זקן, המרצה בקריה האקדמית אונו; הוד קרובי, פעיל חברתי; ודינה דיין, פעילה חברתית חוזרת בתשובה ממצפה רמון, שהייתה האחרונה להגיש את טפסי המועמדות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully