וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בוצע לעבר חיילים בסמוך לגבול הרצועה; צה"ל השמיד עמדת חמאס

הכוח הותקף בעת פעילות שגרתית בסמוך לגבול בדרום הרצועה, אין נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לכך, תקף צה"ל באמצעות טנק עמדה של חמאס בדרום הרצועה. בחודש שעבר אירעה תקרית ירי דומה, שכללה אף היא תגובה זהה

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניב מעוז

(צה"ל משיב אש לעמדות חמאס בגבול רצועת עזה, בחודש שעבר)

יריות נורו היום (חמישי) לעבר כוח צה"ל בעת שהיה בפעילות שגרתית בסמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. אין נפגעים ולא נגרם נזק. בתגובה לכך, תקף צה"ל באמצעות טנק עמדה של חמאס בדרום הרצועה.

בחודש שעבר נטרל כוח צה"ל שני מטעני חבלה שהונחו בסמוך לגדר המערכת ברצועה. לאחר נטרולם נלקחו המטענים לבדיקה. לא נגרם נזק ואיש לא נפגע.

שבוע קודם לכן נורו יריות לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית בצפון רצועת עזה. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לכלי הרכב. צה"ל השיב בירי טנקים ובירי מכלי טיס של חיל האוויר, והשמיד שתי מטרות של חמאס בבית להיא.

לקריאה נוספת:
תקרית חריגה בגבול רצועת עזה: "צעיר בן 18 נהרג מירי צה"ל"
אבו מאזן נגד חמאס: "הרשות תפסיק לממן את אספקת החשמל לרצועת עזה"

גבול ישראל-רצועת עזה, 25 בינואר 2017. רויטרס
גבול רצועת עזה/רויטרס

מתאם הפעולות בשטחים, אלוף יואב מרדכי, אמר לאחר התקרית בתחילת מרץ כי ישראל תגיב ביד קשה לכל ניסיון תקיפה. "המשך ערעור השקט בגבול עם עזה ידחף את ישראל להגיב נחושות", כתב בחשבון הפייסבוק שלו בערבית.

"ישראל אינה רוצה בהסלמה, אך אינה יכולה להבליג על הירי שבוצע בלילה מעזה לישראל ולכן תקף היום צה"ל. פעולות ארגון הטרור נגד ישראל לא פוסקות. החל מירי והמשך בתמיכה בפעולות טרור ביהודה ושומרון וכלה בניצול שפל ובזוי של התיווך ההומניטרי. אנו חוזרים ומדגישים כי כל ניסיון לשימוש במנהרות יוביל למותם של יושביהן".

ערב קודם לכן התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לא נשמעה התרעת "צבע אדום" בטרם הנפילה.

(עדכון ראשון: 11:18)

דרום רצועת עזה לאחר הפגזת צה"ל, 27 באפריל 2017. טוויטר, צילום מסך
לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. רצועת עזה, היום/צילום מסך, טוויטר
דרום רצועת עזה לאחר הפגזת צה"ל, 27 באפריל 2017. טוויטר, צילום מסך
רצועת עזה, היום/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully