וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בוצע לעבר כוח סמוך לגדר בצפון רצועת עזה; צה"ל השיב אש

יריות נורו לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. לא היו נפגעים, אך נזק נגרם לכלי הרכב. צה"ל הגיב בירי טנקים ומכלי טיס והשמיד שתי מטרות חמאס בבית להיא

צילום: שי מכלוף, עריכה: ניב מעוז

יריות נורו היום (חמישי) לעבר כוח צה"ל שעסק בפעילות שגרתית סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. אין נפגעים, נזק נגרם לכלי הרכב. צה"ל הגיב בירי טנקים ובירי מכלי טיס של חיל האוויר והשמיד שתי מטרות חמאס בבית להיא שבצפון הרצועה.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף יואב מרדכי, פרסם היום בפוסט שכתב בעמוד הפייסבוק בערבית שלו: "המשך ערעור השקט בגבול עם עזה ידחף את ישראל להגיב נחושות. ישראל אינה רוצה בהסלמה אך אינה יכולה להבליג על הירי שבוצע בלילה מעזה לישראל ולכן תקף היום צה"ל. פעולות ארגון הטרור נגד ישראל לא פוסקות. החל מירי והמשך בתמיכה בפעולות טרור ביהודה ושומרון וכלה בניצול שפל ובזוי של התיווך ההומניטרי. אנו חוזרים ומדגישים כי כל ניסיון לשימוש במנהרות יוביל למותם של יושביהן".

אמש התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, וכוחות הביטחון סורקים את האזור. לא נשמעה התרעת "צבע אדום" בטרם הנפילה. מדובר בירי השני מרצועת עזה השבוע והחמישי החודש. ביום שני נורתה רקטה שהתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב.

לקריאה נוספת:
"ניסו לגרום לעימות עם ישראל": חמאס עצר מאות תומכי דאעש
ראש אמ"ן מזהיר: עזה נמצאת בפני משבר לנוכח המצב הכלכלי
צבע אדום נשמע בעוטף עזה; בצה"ל הודיעו: אזעקות שווא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל אינה רוצה בהסלמה". תקיפת צה"ל בעזה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לירי בשני, תקף חיל האוויר יעדים של הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, מערבית למחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה. צה"ל ירה גם פגזים לעבר עמדת חמאס בצפון הרצועה, ודווח על תקיפות נוספות ברפיח ובחאן יונס. לפי צה"ל הותקפו חמש מטרות, אך כלי תקשורת פלסטיניים טענו כי התרחשו לפחות 15 תקיפות.

בעקבות התקיפות, ארגון חמאס מסר כי "כנראה שישראל מבינה רק את שפת הכוח ומפרשת את השתיקה שלנו כחולשה". דובר הגדודים, אבו עוביידה, אמר לערוץ "אל אקצא" כי "בהתקפה הבאה של ישראל אנחנו נגיב". מנגד, אמר שר הביטחון אביגדור ליברמן השבוע כי "אין לנו שום רצון ליזום מהלך צבאי בעזה, אבל גם לא נקבל טפטופי ירי. אני מציע לחמאס לעשות סדר ולהירגע".

(עדכון ראשון 14:40)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עבודות הנדסיות של צה"ל בגבול רצועת עזה, סמוך לכפר עזה, 28 בפברואר 2017. רויטרס
בתקרית הירי היום לא היו נפגעים. עבודות בגבול עזה, בתחילת השבוע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully