וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת משפחתון מפתח תקווה מואשמת שטלטלה תינוק וגרמה לו לפרכוסים

26.4.2017 / 12:50

לפי כתב האישום שהוגש נגד סימונה רז, בת 54, היא גרמה לפציעתו של תינוק בן ארבעה חודשים וחצי כשטלטלה אותו, מה שהוביל לדימום תוך גולגלתי. "במעשיה הפרה את חובתה לדאוג לבריאותו וסיכנה את חייו"

גדר הפרדה בין גן ילדים חרדי לגן ילדים חילוני בירושלים. מגד גוזני
במהלך אשפוזו חווה פרכוסים. למצולם אין קשר לכתבה/מגד גוזני

מנהלת משפחתון בת 54 מפתח תקווה מואשמת בטלטול תינוק בן ארבעה חודשים וחצי שבו טיפלה, אשר גרמה לו לפגיעה קשה. על פי כתב האישום שהוגש היום (רביעי) נגד סימונה רז לבית המשפט המחוזי מרכז, היא ניהלה משפחתון ובו טיפלה בשלושה פעוטות, ובהם הקורבן, כיום בן כשנתיים.

בפברואר 2016 אמו של התינוק השאירה את בנה בחזקת רז כשהוא בריא. במהלך היום הוא בכה ובתגובה אחזה בו רז בשתי ידיה, הפעילה לחץ על בית החזה שלו וטלטלה אותו בחוזקה במשך כמה רגעים. כשהגיעה האם לאסוף את בנה מהמשפחתון, מצאה אותו אפאתי, חיוור, ראשו שמוט והוא אינו מגיב לסביבתו.

בשל מצבו הבריאותי הוא אושפז בבית החולים, והתברר כי התקיפה גרמה לו לדימום תוך גולגלתי. במהלך אשפוזו בבית החולים וביממה שלאחר התקיפה אף חווה כמה פרכוסים. בכתב האישום ציינה הפרקליטות כי רז הייתה האחראית הבלעדית על התינוק בעת שהותו במשפחתון. "במעשיה האמורים תקפה הנאשמת את הפעוט, עליו הייתה אחראית, תוך גרימת חבלה חמורה, והפרה את חובתה לדאוג לבריאותו ולמנוע פגיעה בשלומו ובכך סיכנה את חייו", נכתב בכתב האישום. העבירות המיוחסות לה הן תקיפת קטין או חסר ישע, גרימת חבלה חמורה והפרת חובה של אחראי.

עוד בוואלה! NEWS:
שני ילדים מתו בפיצוץ בנגב: "הם פשוט נקטפו - ככה פתאום"
חודשו מענקי הרופאים: יעברו לפריפריה – ויקבלו חצי מיליון ש"ח
תלמידים מרהט אירחו ניצולת שואה: "לימדה על הסכנה שבגזענות"

גן משחקים. ShutterStock
"מנהלת המשפחתון סיכנה את חייו של התינוק"/ShutterStock

אתמול עוכבה לחקירה בעלת משפחתון מתל אביב בחשד לגרימת חבלה לתינוקת כבת חמישה חודשים שהייתה תחת השגחתה. התינוקת הובאה על ידי המטפלת בשעות הצהריים לבית החולים איכילוב בעיר, כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת משבר בגולגולת ומדימום תוך גולגולתי. מצבה בינוני ולא נשקפת סכנה לחייה.

המטפלת מנהלת את המשפחתון בביתה ברחוב הוורד בתל אביב. דיווח על המקרה הועבר לגורמי הרווחה בעיר והחלה בדיקה לבירור נסיבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully