וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני ילדים מתו בפיצוץ בנגב: "הם פשוט נקטפו - ככה פתאום"

25.4.2017 / 23:03

מוחמד אבו קווידר, בן משפחתם של שני הילדים שנהרגו בפיצוץ נפל תחמושת, סיפר כי הם "היו ילדים מוצלחים בבית הספר, אהבו לטייל ולשחק בכדורגל". מנהל בית הספר: "הילדים בחרדה. מחר נדבר איתם ונסביר להם שהם חייבים לשמור על החיים שלהם"

צילום: שי מכלוף

מוחמד אבו קווידר, בן משפחתם של שני הילדים שנהרגו היום (שלישי) בפיצוץ נפל תחמושת במאהל שבו חיו בשטח אבו קווידר בפזורה הבדואית, סיפר כי "לקח יותר מחצי שעה עד שהאמבולנס הגיע, כי לא מצאו את המקום". אבו קווידר, ראש צוות החירום בכפר, הוסיף כי "הילדים נכנסו לאוהל קטן, והתפוצצו כנראה".

"קשה לתאר את המצב של ההורים", הוסיף. הילדים, בני שמונה ועשר, הם "ילדים מוצלחים בבית הספר, אהבו לטייל באופניים, לשחק בכדורגל ולטייל ליד הבית". לדברי אבו קווידר, "הם נקטפו ככה פתאום. זה לא קל, מבחינה נפשית להורים קשה מאוד. אני חושב שהם עוד לא קלטו את ההלם".

עוד בוואלה! NEWS:
בעלת משפחתון בת"א חשודה בפגיעה בתינוקת עם שבר בגולגולת
תלמידים מרהט אירחו ניצולת שואה: "לימדה על הסכנה שבגזענות"
"בשורה גדולה לאישה הערבית": אישה מונתה לראשונה לתפקיד קאדית

ילדים שנפגעו מחפץ שהתפוצץ במאהל בדואי סמוך לכביש 25 באזור שגב שלום.. שי מכלוף
"לא מצאו את המקום". זירת האידוע, הערב/שי מכלוף
ילדים שנפגעו מחפץ שהתפוצץ במאהל בדואי סמוך לכביש 25 באזור שגב שלום.. שי מכלוף
"אין מודעות גדולה לסכנת החומרים האלה". זירת האירוע, הערב/שי מכלוף

הוא עוד הסביר כי "המשטרה באה כל תקופה לבית הספר ומדריכה את הילדים. אין מודעות גדולה לסכנת החומרים האלה, וכבר קרה כמה מקרים שנגמרו פחות גרוע מזה, אבל אנשים לא למדו". חאתם אבו קווידר, מנהל בית הספר ביישוב, עוד אמר כי "שני ילדים נהרגו במקום אחד. הילדים קיבלו את זה בחרדה ופחד. צריך לחנך את הילדים לא לגעת בדברים, שישמרו על החיים שלהם, וזה מה שהולכים לעשות מחר עם הילדים מכיתה ב' עד כיתה ה'".

יאסר אבו רגילה, חובש בכיר במד"א שהיה הגורם הרפואי הראשון להגיע למקום, סיפר כי "כשהגענו המראה היה קשה". לדבריו, "ראינו שני ילדים כשהם שוכבים מחוסרי הכרה ועם פציעה רב-מערכתית קשה ביותר. הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו לזירת האירוע, בסמוך לכביש 25 באזור שגב שלום, נאלצו לקבוע את מותם של השניים. כוחות משטרה הוזעקו לזירה ופתחו בבדיקת נסיבות המקרה. מבדיקה ראשונית של חבלני המשטרה שהגיעו לזירה עולה כי ככל הנראה, הילדים שיחקו בנפל התחמושת, שהתפוצץ וגרם למותם.

שני ילדים נהרגו בפיצוץ בנגב. גוגל מפות, צילום מסך
שני ילדים נהרגו בפיצוץ בנגב/צילום מסך, גוגל מפות
ילדים שנפגעו מחפץ שהתפוצץ במאהל בדואי סמוך לכביש 25 באזור שגב שלום.. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully