וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים בשומרון תקפו חיילים באבנים; קצין נפצע בידו

23.4.2017 / 8:30

כ-50 מתנחלים התעמתו אתמול עם פלסטינים באזור הכפר חווארה הסמוך לשכם. כוחות צה"ל ומשמר הגבול שהוזעקו למקום נרגמו באבנים, שמהן נפצע קצין צה"ל. אישה פלסטינית נפגעה גם היא ופונתה לטיפול. בשישי הותקפו כ-15 פעילי שמאל בידי מתנחלים בבנימין

מתנחלים תועדו מיידים אבנים ותוקפים באלות פעילי שמאל בבנימין/קרדיט: שרית מיכאלי

(פעילי שמאל הותקפו בידי מתנחלים באזור בנימין, בשישי)

קצין צה"ל ואישה פלסטינית נפצעו במהלך סוף השבוע מיידוי אבנים במהלך עימותים שהתפתחו בין מתנחלים לבין פלסטינים באזור הכפר חווארה שמדרום לשכם. על פי הודעת דובר צה"ל, כ-50 מתנחלים היו מעורבים בעימותים באזור, שבעקבותיהם הוזעקו כוחות צה"ל ומשמר הגבול במטרה לפזר את ההתקהלות.

הכוח שהגיע למקום נרגם באבנים וכתוצאה מכך נפצע קצין בידו. אישה פלסטינית נפגעה אף היא מאבנים שהשליכו המתנחלים ופונתה לטיפול רפואי. מדובר צה"ל נמסר כי "בצה"ל רואים בחומרה נסיונות לפגוע בכוחות הביטחון ויפעלו בשיתוף עם רשויות החוק נגד נסיונות אלה".

שר הביטחון אביגדור ליברמן גינה את האירוע. "רשויות החוק חייבות למצות את הדין באופן מהיר ונחרץ עם אותם ביריונים, שתקפו כוח של חיילי צה"ל ושוטרי מג"ב בעת שהיה בפעילות, ופצעו קצין", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. "זו תופעה חמורה שאסור לנו להיות סלחניים לגביה. אני מגבה את חיילי ומפקדי צה"ל ושאר כוחות הביטחון בפעילותם".

עוד בוואלה! NEWS:
המרוץ צמוד במיוחד: הקרב על דמותה של צרפת יוצא לדרך
זעם, בלבול ובעיקר תמיהה: הדחייה הפתאומית של חופשת ל"ג בעומר
ליברמן על סערת ההורים השכולים בכנסת: "מביש, מבזה ומקומם"

פעילי שמאל שליוו רועי צאן פלסטינים בבנימין הותקפו בידי מתנחלים, 21 באפריל 2017. מערכת וואלה! NEWS
"הרשויות לא נקפו אצבע". תקיפת פעילי השמאל באזור עוג'ה, ביום שישי/מערכת וואלה! NEWS

ביום שישי האחרון הותקפה קבוצה של כ-15 פעילי שמאל מארגון "תעאיוש" באזור הכפר עוג'ה שבבנימין בידי קבוצת מתנחלים. אלה הסתערו לעברם מכיוון מאחז גבעת הבלאדים כשבידיהם מקלות ותוך שהם משליכים אבנים. כמה פעילים נפצעו בידיהם ובראשם מפגיעת האבנים.

אייל רז, אחד הפעילים שהותקפו, סיפר לוואלה! NEWS כי הרשויות לא נוקפות אצבע. "השערורייה הגדולה היא שקבוצת מטילי הטרור האלו ממשיכה להרגיש - וכנראה בצדק - שהיא יכולה לעשות מה שהיא רוצה", אמר. "ספרתי חמישה פצועים אצלנו. זה לוטו, במי פוגעת האבן וליד מי היא חולפת".

פעילי שמאל שליוו רועי צאן פלסטינים בבנימין הותקפו בידי מתנחלים, 21 באפריל 2017. שרית מיכאלי, בצלם, מערכת וואלה! NEWS
"זה לוטו במי פוגעת האבן". הרב אריק אשרמן שנפגע בתקרית בעוג'ה/מערכת וואלה! NEWS, שרית מיכאלי, בצלם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully