וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פקח העיר לצעירים שעשו "על האש" באנדרטה באשדוד - והותקף

20.4.2017 / 5:00

על פי החשד, הצעירים היכו את הפקח לאחר שזה ביקש מהם להתפנות מהמקום, הותירו אותו שרוע על הרצפה ונמלטו מהמקום. לדברי בנו, "אחד מהם אמר 'תלך מכאן לפני שאקח לך את הנשמה'. העירייה: "הפקח מילא את תפקידו כנדרש ונתקל באלימות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שתו אלכוהול ועשו 'על האש' בסמוך לאנדרטה". זירת האירוע, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

פקח עירוני של עיריית אשדוד שהגיע אמש (רביעי) לאנדרטת זיכרון בעיר הותקף על פי החשד על ידי קבוצת צעירים שעשו "על האש" במקום, לאחר שנקרא לפנותם. לאחר שאותר כשהוא מחוסר הכרה, נלקח לטיפול רפואי בבית החולים.

טל, בנו של הפקח, סיפר כי "אבא שלי היה בסיור רגיל בניידת של הפיקוח העירוני, וקיבל קריאה מהמנהל שלו להגיע לאנדרטת 'מפקורה' לפנות חבר'ה שעשו מנגל במקום". לדבריו, הוא הגיע למקום וביקש מהם "בצורה יפה להתפנות, כיוון שזהו אזור מכובד בו לא מקובל לעשות 'על האש'".

הפקח, שהלך לכיוון הניידת על מנת לצלם את הרכבים של הצעירים, הוכה על ידם נמרצות. "הוא נמצא מוטל על הרצפה. תוך כדי שבעטו לו בכל הגוף אחד מהם ניגש אליו, אמר לו 'תלך מכאן לפני שאקח לך את הנשמה' וברח מהמקום", שיחזר הבן. "בחורות שהיו עמם ברחו גם כן במקום להגיש לו עזרה והשאירו אותו מעולף על הרצפה".

עוד בוואלה! NEWS
מחשש לתקיפת ארה"ב: סוריה העבירה את רוב חיל האוויר לבסיס רוסי
האב השכול שח"כ ביטן כינה "שקרן": "הדיון היה ביזיון"
בשל דיווחים על הטרדה מינית: מגיש פוקס ניוז ביל אוריילי פוטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הם השאירו אותו מעולף על הרצפה". הפקח לאחר התקיפה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי הבן, הצעירים שתו אלכוהול במקום, דבר שגרם להם לאבד שליטה. לאחר התקיפה הגיש הפקח תלונה במשטרה. כעת, מבקש בנו את עזרת הציבור בזיהוי הצעירים שתקפו את אביו.

מעיריית אשדוד נמסר: "העירייה רואה את האירוע בחומרה רבה. הפקח מילא את תפקידו כנדרש, הוא פנה באדיבות ונתקל באלימות. אנו מגנים כל גילוי אלימות, בוודאי כלפי עובד ציבור. אנו סומכים על המשטרה כי תמצה את הדין עם הפורעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully