וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל דיווחים על הטרדה מינית: מגיש פוקס ניוז ביל אוריילי פוטר

20.4.2017 / 1:08

הרשת השמרנית הודיעה על סיום עבודת הטאלנט בעקבות הטענות שהסתיימו בפיצוי כספי למתלוננות. "אחרי ששקלנו בכובד ראש את ההאשמות, החלטנו כי לא ישוב לפוקס ניוז". אוריילי: "כואב לעזוב בשל טענות לא מבוססות"

ביל אוריילי. Jamie McCarthy, GettyImages
מפרסמים רבים משכו את משבצות הפרסום מתכניתו. אוריילי/GettyImages, Jamie McCarthy

רשת "פוקס ניוז" השמרנית הודיעה אתמול (רביעי) כי ביל אוריילי, טאלנט בתחנה ומי שמגיש את התכנית "אוריילי פקטור", בשעה 20:00 בערב – משבצת שידור נחשקת במיוחד, יעזוב. זאת, בעקבות דיווחים על שורה של הטרדות מיניות מצדו, שהסתיימו בפיצוי כספי.

"כואב לי מאוד שאנו נפרדים בשל טענות בלתי מבוססות", מסר אוריילי. "ב-20 שנותיי בפוקס ניוז הייתי גאה מאוד לייסד ולהוביל את אחת מתוכניות החדשות המצליחות בהיסטוריה ולסייע לפוקס להפוך לרשת חדשות מובילה בטלוויזיה".

בהודעת הרשת נכתב: "אחרי ששקלנו בזהירות ובכובד ראש את ההאשמות, החברה וביל אוריילי החליטו כי הוא לא ישוב לפוקס ניוז". מי שצפוי להחליף אותו הוא המגיש טאקר קרלסון, שמגיש כיום את התכנית המשודרת בשעה 21:00. למשבצת שמילא עד כה קרלסון תעבור תכנית אחרת הכוללת פאנל של חמישה פרשנים.

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
הבחירות בצרפת: מועמד המרכז מוביל - אך המפתח בשיעור ההצבעה
מסר לדאעש: עבדאללה מלך ירדן השתתף בתרגיל של הצבא. צפו
בחירות בבריטניה: מיי הריחה את חולשת מתנגדיה - ולקחה הימור מחושב

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והמנחה ביל אוריילי של ערוץ פוקס האמריקני בראיון במהלך קמפיין הבחירות של 2016, 6 בנובמבר 2017. AP
"הוא לא עשה שום דבר שגוי, הוא איש טוב". אוריילי וטראמפ/AP

הסיפור החל להתגלגל לפני כשבועיים, אז נחשף בניו יורק טיימס כי רשת פוקס ואוריילי עצמו הגיעו להסדר פיצויים עם חמש נשים שאותן לכאורה הטריד מינית המגיש הבכיר, בסכום כולל של כ-13 מיליון דולר. בעקבות החשיפה של הסדרי הפיצויים, כ-50 מפרסמים "כבדים" בערוץ החלו למשוך את משבצות הפרסום מהתכנית של אוריילי, שנחשבת לנצפית ולרווחית ביותר בערוץ.

בעלי השליטה בחברת פוקס, משפחת מרדוק, העבירו מכתב לעובדי החברה שבו התייחסו להחלטה. "ביל אוריילי הוא אחד מאנשי הטלוויזיה המוכשרים בהיסטוריה של החדשות. למעשה, הצלחתו היא בלתי מעורערת בכל קנה מידה", כתבו. "יש לנו ביטחון מלא בכך שהחברה תמשיך להיות מעצמה של חדשות בכבלים. אנחנו רוצים להדגיש את המחויבות שלנו לטיפוח סביבת עבודה המושתתת על אמון וכבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
"ביל אוריילי הוא אחד מאנשי הטלוויזיה המוכשרים בהיסטוריה של החדשות. הצלחתו בלתי מעורערת בכל קנה מידה"

אוריילי בן ה-67 שידר בתחנה מיום הקמתה ב-1996 ונחשב למנחה של התכנית הנצפית ביותר בערוצי החדשות בכבלים. הוא נהג לפתוח את תכניתו במעין טור דעה אישי שבו הביע את דעתו על ענייני היום, כאשר התכנית התמקדה בעיקר בפוליטיקה אמריקנית. באופן מפתיע, מי שנחלץ לעזרתו של המגיש הוא נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שנחשב לידידו. "אישית, אני לא חושב שהוא היה צריך להגיע לפשרה", הוא אמר בראיון לניו יורק טיימס לפני שבועיים. "הוא היה צריך לקחת את זה כל הדרך (לבית המשפט). אני לא חושב שביל עשה שום דבר שגוי. אני חושב שהוא אדם שאני מכיר היטב, הוא איש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully