וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכול להיות בכל מקום": טרם נעצר החשוד שפרסם סרטון רצח בפייסבוק

משטרת קליבלנד שבאוהיו הרחיבה את המצוד אחר החשוד, סטיבן סטפנס בן 37, שצילם עצמו יורה למוות ברוברט גודווין בן 74. בין היתר, התושבים נתבקשו להישאר דרוכים והוצע פרס כספי של 50 אלף דולר למי שיסייע במעצרו

צילום: רויטרס

המצוד אחר החשוד ברצח עובר אורח בקליבלנד שבאוהיו שתיעד את מעשיו והעלה לחשבון הפייסבוק שלו מתרחב. בהודעה שהעבירו החוקרים נאמר כי "החשוד יכול להיות בכל מקום". בעקבות כך, תושבי אוהיו, אינדיאנה, מישיגן, ניו יורק ופנסילבניה נתבקשו להיות דרוכים.

החשוד ברצח הוא סטיבן סטפנס, בן 37, שאמר בסרטון שהעלה ביום ראשון האחרון כי הוא רצח עוד 13 אנשים ובכוונתו להרוג אנשים נוספים. הנרצח הוא רוברט גודווין, סב בן 74, שנורה על ידי סטפנס למוות. תחילה נטען כי הרצח שודר בשידור חי בפייסבוק אולם לאחר מכן התברר כי הסרטון צולם קודם לכן ואז הועלה לפייסבוק.

הסרטון הורד רק שלוש שעות לאחר עלייתו. סגן נשיא פייסבוק לתפעול בינלאומי, ג'סטין אוסופסקי, הודה כי התלונה הראשונה על הסרטון הגיעה רק שעתיים לאחר עלייתו. עם זאת, הבהיר כי "אנחנו יודעים שהיינו צריכים להיות טובים יותר".

עוד ידיעות מהעולם בוואלה! NEWS:
צפון קוריאה דוחה את איומי טראמפ: "נשגר טילים על בסיס שבועי"
ארדואן הודף את הביקורת על משאל העם: "הכי דמוקרטי באירופה"
חברי פרלמנט בבריטניה: לשלול את אזרחותה של אסמה אסד

סטיב סטפנס, חשוד שרצח קשיש בשידור חי בפייסבוק בקליבלנד, אפריל 2017. רויטרס
"הוא מסתובב חופשי איפשהו". סטפנס/רויטרס

משטרת קליבלנד, שהודיעה לעיתונאים כי נמצא שלסטפנס יש רישיון לשאת נשק והוא "ללא ספק חמוש", הציעה פרס של 50 אלף דולר למי שימסור מידע שיסייע למעצרו של סטפנס. האות האחרון שנקלט מהטלפון הנייד של סטפנס היה ביום ראשון האחרון בפנסילבניה.

מפקד משטרת קליבלנד, קלווין וויליאמס, קרא לסטפנס להסגיר את עצמו. "סטיבן מסתובב חופשי איפשהו, אנחנו עדיין קוראים לו להסגיר את עצמו, אבל אם לא – אנחנו נמצא אותו" אמר. עוד נמסר מהמשטרה כי ככל הנראה בחירתו של סטפנס את הקורבן, גודווין, הייתה אקראית. טרם אומתה טענתו כי הוא רצח בני אדם נוספים.

בסרטון נראה סטפנס מתקרב לגודווין ומבקש ממנו לומר שם של אישה, שלדעת החוקרים מדובר בחברתו לשעבר של סטפנס, בטרם הוא יורה בו למוות. "האם אתה יכול לעשות לי טובה?", שואל סטפנס את גודווין בסרטון, "האם אתה יכול לומר ג'וי ליין?". גודווין עונה לו: "ג'וי ליין", וסטפנס אומר לו: "כן, היא הסיבה שזה הולך לקרות לך". גודווין מנסה להגן על עצמו מפניו של סטפנס באמצעות שקית ניילון שהוא אוחז בידו, אלא שאז סטפנס יורה בראשו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רוברט גודווין שנרצח על ידי סטיבן סטפנס בקליבלנד אוהיו. טוויטר, צילום מסך
"לבי ומחשבותיי עם משפחת הקורבן". גודווין/צילום מסך, טוויטר

בדיווח שפורסם ב-CBS נטען כי ג'וי ליין אישרה שהיא הייתה במערכת יחסים של כמה שנים עם סטפנס. "אני ממש מצטערת על מה שקרה. לבי ומחשבותיי עם משפחתו של הקורבן או הקורבנות. סטיב באמת בן אדם נחמד, הוא נדיב עם כל מכריו. הוא אהב אותי ואת ילדיי", כתבה בהודעת טקסט שהועברה לידי האתר.

אמו של סטפנס, מגי גרין, אמרה על בנה ל-CNN כי הוא "מטורף על חברה שלו. זאת הסיבה שהוא יורה באנשים. הוא לא יפסיק עד שהיא לא תגיע לו להפסיק". סוכנות בריאות לילדים בשם "ביץ' ברוק" אישרה כי סטפנס היה מועסק של החברה.

כוחות משטרה בזירת רצח בקליבלנד שתיעודו הועלה לפייסבוק, 17 באפריל 2017. רויטרס, רויטרס
כוחות המשטרה בזירת הרצח בקליבלנד/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully