וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מצוד אחר גבר שרצח עובר אורח והעלה תיעוד לפייסבוק

החשוד, סטיב סטפנס, טען כי רצח 15 אנשים נוספים. משטרת קליבלנד טענה תחילה כי הרצח הועבר בשידור חי, אך חברת פייסבוק הודיעה בהמשך שהסרטון הועלה לרשת, וגינתה את הרצח. המשטרה מסרה כי לא נמצאו קורבנות נוספים

צילום: רויטרס
סטיב סטפנס, חשוד שרצח קשיש בשידור חי בפייסבוק בקליבלנד, אפריל 2017. רויטרס
"אני אהרוג את האיש הזה". סטפנס מתוך התיעוד שהעלה לפייסבוק/רויטרס

המשטרה בקליבלנד שבאוהיו, ארצות הברית, מנהלת מצוד אחר חשוד ברצח עובר אורח ברחוב, שהעלה תיעוד של המעשה לחשבון הפייסבוק שלו. החשוד, סטיב סטפנס, טען בסרטון כי רצח 15 אנשים נוספים. בסרטון הוא נראה יוצא ממכוניתו ופונה לקשיש ברחוב תוך כדי שהוא אומר: "אני אהרוג את האיש הזה". לאחר שלוש שעות הוסר הסרטון והפרופיל של החשוד בפייסבוק נמחק.

החברה גינתה את הרצח בהצהרה רשמית כ"מעשה מחריד" ובהמשך הודיעה כי בניגוד לטענת המשטרה המקורית סטפנס לא תיעד את הרצח בשידור חי אלא העלה סרטון מצולם מראש לחשבונו. בהצהרת החברה נכתב עוד כי "אנו עובדים קשה כדי לשמור על סביבה בטוחה".

הנרצח זוהה כרוברט גודווין, בן 74. בהודעת המשטרה נמסר כי סטפנס חמוש ומסוכן. עוד נמסר כי לא נמצאו זירות רצח נוספות. "החשוד טען כי ביצע מספר רב של מקרי רצח נוספים, אך איננו יכולים לאשר זאת בשלב זה", נכתב בהודעה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארדואן: "על כולם לקבל את תוצאות משאל העם - במיוחד בעלות בריתנו"
בצל המתיחות: סגן נשיא ארה"ב ביקר בבסיס סמוך לגבול קוריאה הצפונית
ילדה שניצלה מהפיגוע בחאלב: "גבר הציע לילדים צ'יפס - והתפוצץ"

כוחות משטרה בזירת רצח בקליבלנד שתיעודו הועלה לפייסבוק, 17 באפריל 2017. רויטרס, רויטרס
כוחות משטרה בזירת הרצח בקליבלנד, היום/רויטרס, רויטרס

בסרטון נראה סטפנס כשהוא יוצא ממכוניתו וצועק שם של אישה לעבר גודווין, שנראה שאינו מבין את דבריו. "היא הסיבה שזה מה שעומד לקרות לך", נשמע סטפנס אומר לפני שהוא שולף את אקדחו לעבר גודווין הנראה מגונן על פניו באמצעות שקית קניות שהחזיק. המשטרה המקומית וראש עיריית קליבלנד פרנק ג'קסון קראו לסטפנס להסגיר את עצמו. ג'קסון הוסיף כי "לא משנה עם אילו בעיות הוא מתמודד, אנחנו יכולים לשוחח איתו".

בחודש יוני האחרון נורה למוות צעיר בן 28 במערב העיר שיקגו בארצות הברית, בעודו משדר בזמן אמת לעמוד הפייסבוק שלו. אנטוניו פרקינס נמצא ירוי במגרש במערב העיר שבמדינת אילינוי, ופונה לבית חולים שם נקבע מותו. לדברי המשטרה, פרקינס היה חבר כנופיה.

(עדכון ראשון: 5:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully