וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק טראמפ: "איוונקה השפיעה על החלטת אבינו לתקוף בסוריה"

בנו של דונלד טראמפ טען בראיון ל"טלגרף" הבריטי כי לתגובתה של אחותו הבכורה היה משקל בהחלטת הנשיא להפציץ את הבסיס הצבאי הסמוך לחומס, בתגובה למתקפה הכימית באידליב: "בעת הצורך, איש לא יהיה קשוח יותר מאבי כנגד מוסקבה"

רויטרס

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, השפיעה על החלטת אביה לתקוף את בסיס הצבא הסורי בתגובה למתקפה הכימית באידליב בשבוע שעבר - כך אמר אתמול (שני) אחיה אריק טראמפ, בריאיון ל"טלגרף" הבריטי. לדבריו, החלטתו של אביו לתקוף יעד של המשטר הסורי מוכיחה כי הוא אינו נתון להשפעתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

"איוונקה היא אם לשלושה ילדים, ויש לה השפעה רבה על אבי. אני בטוח שהיא אמרה לו 'שמע, זה דבר נורא'", אמר בנו בן ה-33 של הנשיא. הוא ציין כי אחותו הגיבה "בתדהמה" לתקיפה הכימית של צבא אסד, וכי היא אמרה שלבה נשבר והיא "זועמת" בעקבות האירוע. הוא הוסיף כי אביו יפעל בזמנים כאלה: "אמריקה היא מעצמה עולמית, וככזו היא פעלה עם גיבוי של בעלות בריתה ואני חושב שזה דבר נהדר". טראמפ הבן הוסיף שאביו אינו חושש מדבריו של פוטין על עימות אפשרי, וכי "איש לא יהיה קשוח יותר מול מוסקבה", אם יהיה בכך צורך.

אריק, שמנהל כעת את האימפריה העסקית של אביו לצד אחיו דונלד ג'וניור, הזהיר את פוטין כי הנשיא האמריקני "מחויב עמוקות" לבניית מה שעשוי להיות הכוח הצבאי הגדול ביותר בעולם בעת שלום, וכי אביו "מאמין גדול" בפילוסופיה של הנשיא רונלד רייגן להשגת שלום באמצעות כוח.

עוד בוואלה! NEWS:
עורך דינו של המחבל משבדיה: "הוא הודה בעבירת טרור ומבין שייכלא"
בכיר אמריקני: "רוסיה ידעה מראש על התקיפה הכימית בסוריה"
טילרסון לרוסיה: "התייצבי לצדנו בעניין סוריה - או לצד איראן וחיזבאללה"

איוונקה טראמפ, בדיון עם אביה הנשיא דונלד טראמפ. רויטרס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ובתו איוונקה בדיון בבית הלבן/רויטרס

במהלך מסע הבחירות שלו לבית הלבן, התחייב טראמפ לשפר את הקשרים בין ארצות הברית לרוסיה של פוטין. אלא שמערכת היחסים של הממשל החדש עם מוסקבה אינה אידיאלית, והתקיפה בסוריה ביום חמישי הציפה מחלוקות בין שתי המעצמות.

מחלקת המדינה האמריקנית אמרה כי היא אינה מצפה לשינוי משטר מיידי בסוריה, וכי הציפיה היא לייצב את סוריה. עם זאת, דובר בבית הלבן אמר אתמול בלילה: "אם אתה מפציץ בגז תינוקות, אתה הולך לראות תגובה של הנשיא הזה".

בראיון אמר אריק טראמפ כי אביו טוען כי ארה"ב צריכה לנסות להיות "החברה הכי טובה" ביחסיה עם מעצמות אחרות, אם זה אפשרי, ותיאר טענות כאילו לאביו יש יחסים לא כשרים עם המשטר הרוסי כ"מגוחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully