וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב בית בישיבה בירושלים חשוד בהתעללות מינית בתלמידים ובילדי שכניו

10.4.2017 / 10:00

תושב העיר בן 37 נעצר בחשד למעשי סדום בקטינים, מעשים מגונים בקטינים ובאיומים. על פי החשד, הוא נהג להזמין את הילדים למחסן הצמוד לישיבה ושם ביצע את זממו – לעתים עם כמה ילדים יחדיו. הוא נעצר לאחר קבלת ארבע עדויות של ילדים ונערים, אולם טרם הוגשה תלונה

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
להערכת המשטרה, ילדים ונערים נוספים נפלו קורבן מיני לאב הבית/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

אב בית בישיבה בירושלים נעצר בשבוע שעבר בחשד שהתעלל מינית בתלמידי המוסד ובילדי שכניו במשך תקופה ארוכה, כך לפי הודעה שפרסמה היום (שני) המשטרה. החשוד, תושב העיר בן 37, נחקר בימ"ר ירושלים וסירב לשתף פעולה עם החוקרים. בית משפט השלום בעיר הורה על הארכת מעצרו עד יום רביעי הקרוב.

על פי החשד, אב הבית נהג להזמין את הילדים והנערים למחסן הצמוד למבנה המוסד ושם ביצע את זממו. בחלק מן המקרים הוא תקף על פי החשד כמה קטינים ביחד. מעדויות הקורבנות עולה כי נהג לשלם לחלקם כסף, ועל כמה מהם איים. הוא חשוד במעשי סדום בקטינים, מעשים מגונים בקטינים ובאיומים.

עד כה התקבלו במשטרה עדויות של שני קטינים, כיום בני 17, וכן של שני ילדים נוספים בני 12-10. מהמשטרה נמסר כי לאור חומרת המעשים המיוחסים לו, החשוד נעצר עוד בטרם הוגשה נגדו תלונה.

במשטרה מעריכים כי ילדים ונערים נוספים נפלו קורבן מיני לחשוד, ופועלים לאיתורם. החקירה מתנהלת בשיתוף גורמי הרווחה.

עו"ד עומר גואטה המייצג את החשוד אמר כי "החשוד נחקר והובא לבית המשפט לאחר חקירה קצרה ופורמלית ומבלי שהוטחה בפניו בדל ראיה ואפילו לא שמות הנערים המתלוננים. החשוד הכחיש בתוקף את עבירות המין. לאחר שתואיל המשטרה לחקור אותו כמו שצריך, ימסור החשוד גרסה מפורטת גם לגבי טיב התלונה וגם לגבי עניין הכספים שנדרש ממנו לשלם. לאחר בירור טענותיו נראה שיתחרר ממעצרו".

לקריאה נוספת:
המצלמות בחדר ומעצר ההורים: כך נחשפה פרשת ההתעללות בילד
שני חיילים משייטת 13 נאשמים באונס חיילת ברכבם הצבאי
ניצל את המדים לביצוע עבירות: 8 שנות מאסר לשוטר שאנס פלסטינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully