וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 תושב הדרום נאשם בעבירות מין בארבע אחיותיו

6.4.2017 / 2:00

בעקבות פרסום ברשת החברתית הגיעו חוקרי משטרה לאחותו של הנער שהתלוננה כי פגע בה במשך שנתיים. במהלך החקירה דיווחה אחות נוספת למורתה כי גם היא נפגעה בידיו. בעקבות זאת הודה הנער בתקיפת ארבע האחיות

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
החקירה החלה בעקבות פרסום ברשת חברתית. אילוסטרציה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד נער בן 17 וחצי תושב עיר בדרום בגין עבירות מין באחיותיו הקטינות. מחלק הנוער במשטרה פתח בחקירה בליווי גורמי מקצוע בעקבות פוסט שפורסם ברשת החברתית לפני כשבועיים שחשף כי הנער פגע במשך כשנתיים באחת מאחיותיו, הצעירה ממנו בשנה. החקירה העלתה כי הוא חזר על המעשים גם עם שלוש אחיותיו הנוספות.

הנער החשוד נעצר מיד עם פתיחת החקירה ומעצרו הוארך מעת לעת. זאת, לאחר שחוקרי המשטרה איתרו את מי שהעלתה את הפרסום על אודות המקרה לרשת והגיעו דרכה אל אחותו של הנער. במהלך החקירה קשר עצמו החשוד למיוחס לו, בתחילה רק לגבי אחת מאחיותיו. בהמשך, לאחר התפתחות בחקירה שינה הנער את גרסתו בחקירה נוספת והודה בעבירות מין בשלוש האחיות הנוספות.

עוד בוואלה! NEWS:
"לא הצלחתי להציל אף אחד": משפחות שלמות אבדו במתקפה בסוריה
טראמפ: "אני עובד קשה בניסיון ליצור שלום בין ישראל לפלסטינים"
עיריית כפר סבא: העץ שקרס לא גרם למותה של תושבת העיר

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
אחת האחיות סיפרה למורה כי החשוד פגע גם בה. בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

האחות שהוזכרה בפרסום ברשת החברתית סיפרה בעדותה כי לפני כמה חודשים פנתה להוריה ודיווחה להם על מעשיו של אחיה ואלה נזפו ותבעו שיפסיק, אך לשווא. על פי כתב האישום חוקרי מקצוע ששוחחו עם הנערה לא מצאו חשד לכך שאחיותיה נפגעות גם כן – לאחר שאלה הכחישו אפשרות זאת. אולם, בהמשך חזרה בה אחת האחיות ודיווחה למורתה כי שיקרה לחוקרת הילדים בעדותה, וכי גם היא ויתר אחיותיה נפגעו על ידי האח החשוד.

בעקבות זאת חזרו חוקרי המשטרה אל האחיות הנוספות וחקרו את שלושתן בשנית. ממצאים שעלו בשיחות החוזרות אישרו את החשד כי הנער פגע גם בהן. החוקרים אספו ממצאים נוספים ולאחר שהנער הודה בחקירתו כי פגע בכל ארבע אחיותיו הועבר התיק לידי הפרקליטות לצורך הגשת כתב האישום.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר במקרה חמור ומזעזע לכשעצמו. מיד עם קבלת הדיווח החלה חקירה מקצועית במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם החשוד". עוד נמסר כי "חשוב כי נפגעות עבירות מין לא יחששו לדווח על כך. פרט לחוקרי המשטרה המיומנים, ישנם גורמי מקצוע רבים נוספים שמטרתם לסייע ולהכווין את קורבן העבירה כיצד לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully