וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לי אין אובססיה לתקשורת – לתקשורת יש אובססיה אליי"

6.4.2017 / 0:55

ראש הממשלה אמר באירוע הרמת כוסית לחברי הליכוד כי "אנחנו הולכים עם האמת שלנו, ונמשיך להוביל את הליכוד ואת מדינת ישראל עוד שנים רבות". הוא התייחס ל"זוועות האיומות סביבנו" והבהיר: "אנחנו מבצר חזק של יציבות"

צילום: פייסבוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש (רביעי) באירוע הרמת כוסית עם חברי הליכוד: "שמעתי את הטענות שיש לי אובססיה לתקשורת. לי אין אובססיה לתקשורת, מה שבטוח שלתקשורת יש אובססיה אליי". לטענתו, "אנחנו הולכים עם האמת שלנו, ובדרך שלנו. נמשיך ללכת יחד עוד שנים רבים, ולהוביל את הליכוד ואת מדינת ישראל".

"ישראל בהנהגתנו הופכת לכוח עולמי", טען נתניהו, וציין את המפגשים בשבועות האחרונים עם מנהיגי רוסיה, סין וארצות הברית. לטענתו, "מתי היה דבר כזה מתולדות המדינה? אני ניצב שם בגאווה, כשווה בין שווים. לא מרכין ראש, אלא מייצג אתכם ואת כל מה שאנחנו מאמינים בו". לדבריו, "נשיא סין אמר לי 'אנחנו עוד מעט 1.4 מיליארד סינים'. אמרתי לו, 'אנחנו עברנו עכשיו שמונה מיליון'. ואז הוא אומר לי: 'אבל אתם מעצמה עולמית בטכנולוגיה, בחדשנות'. ואכן הוא צדק".

עוד בוואלה! NEWS:
סקר: סער בראש הליכוד גורף יותר מנדטים מנתניהו, יש עתיד מתחזקת
"חשוב שתעבדו יחד": כחלון ונתניהו בהופעה משותפת אחרי הנאום החריף
נתניהו על התקשורת: "תעשייה של דכדוך, הייתי רוצה עוד תחרות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ישראל בהנהגתנו הופכת לכוח עולמי". נתניהו בהרמת הכוסית, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

נתניהו הוסיף כי "אנחנו שומרים על ביטחון ישראל, שומרים על גבולות ישראל" ואמר כי "ירושלים היא בירתנו הנצחית שלא תחולק לעולם עוד". הוא קרא: "תסתכלו איזה זוועות איומות מתרחשות סביבנו. המזרח התיכון בוער. מדינת ישראל היא מבצר חזק של יציבות, של ביטחון, של שגשוג, ואני מבקש לומר לכם שזה לא קורה מעצמו".

"זה קורה מפני שאני מאמין, כפי שאתם מאמינים, ביישום הלקח המרכזי של הקמת המדינה והקמתו של צה"ל – תמיד נגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום, מול כל אויב", הבהיר ראש הממשלה. "זאת ההתחייבות שלי כלפי כל אזרחי המדינה. כדי להבטיח את ביטחון ישראל, אנחנו פועלים מקרוב, מרחוק, בתוך המדינה, מחוץ לה, בתעוזה ובאחריות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המזרח התיכון בוער". נתניהו, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אתמול השתתף נתניהו בדיון פגרה מיוחד במליאת הכנסת, על אישור בקריאה שנייה ושלישית של התיקון לחוק תכנון ובנייה, שמשמעותו החמרה באכיפה על עבירות בנייה. חברי הכנסת הערבים, שרואים בהצעת החוק פגיעה במגזר הערבי, התפרצו בצעקות לדברי נתניהו ולא אפשרו לו להשלים את דבריו.

"הממשלה בראשותי השקיעה ומשקיעה יותר מכל ממשלה אחרת במגזר הערבי, בתשתיות, ברווחה, בתרבות וגם בבריאות במטרה לצמצם את הפערים", טען נתניהו. בהתייחסות לאזרחי ישראל הערבים, הוסיף כי "הם רוצים להיות חלק מההצלחה של מדינת ישראל, מהעתיד של מדינת ישראל, של כל אזרחי ישראל, ולכן אנחנו משקיעים כפי ששום ממשלה לא השקיעה".

(עדכון ראשון: 21:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully