וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשוב שתעבדו יחד": כחלון ונתניהו בהופעה משותפת אחרי הנאום החריף

ראש הממשלה ושר האוצר השתתפו בחתימת הסכם גג לתכנית מחיר למשתכן באור יהודה. השר גלנט פנה אל השניים בבקשה שימשיכו לשתף פעולה. אמש נערך אירוע דומה שבו נשא שר האוצר נאום תקיף, ולוואלה! NEWS נודע כי לאחריו, ביקש נתניהו לשנות את סדר הנואמים כך שיהיה אחרון

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

(בוידאו: משה כחלון בכנס מחיר למשתכן אמש בבית שמש)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון השתתפו הערב (שלישי) באירוע מחיר למשתכן באור יהודה. זאת על רקע משבר התאגיד והמתיחות המתמשכת בין השניים, שנראתה אתמול גם לעיני המצלמות בטקס דומה שנערך בבית שמש. שם, תקף כחלון בחריפות את נתניהו, שישב באותו זמן בפנים חתומות על הבמה.

נתניהו הגיע לאולם, מלווה בכחלון, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט וראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט. ראש הממשלה התקבל בקריאות "היידה ביבי", כשהוא יושב לצד שר האוצר. איש מהדוברים לא התייחס לנושאים הבוערים שעל סדר היום. השר גלנט פנה בסיום דבריו לנתניהו וכחלון, ורמז למתיחות שנרשמה בין השניים אמש ואמר: "חשוב מאוד שתמשיכו לעבוד בצורה משותפת"

לוואלה! NEWS נודע כי אמש, ביקשה לשכת ראש הממשלה מהפקת האירוע לשנות את סדר הנואמים, ולאפשר לנתניהו להיות הנואם האחרון במקום הראשון. כנראה שאחרי המתקפה של כחלון, ראש הממשלה רוצה לשמור על זכות התגובה ולהיות זה שאומר את המילה האחרונה.

טקס חתימת הסכם גג באור יהודה, 4 באפריל 2017. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
מתיחות גבוהה. נתניהו וכחלון, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

האירוע באור יהודה הוא האחרון בסדרת אירועים של שר האוצר בחודשים האחרונים, שראש הממשלה מצטרף אליהם. כחלון כבר הביע בשיחות סגורות ובתדרוכים את מורת רוחו מהמגמה. לאחרונה אמר לנתניהו בשיחה ביניהם כי "כשיש הישגים, אתה תמיד מופיע. אבל כשיש קשיים, אתה נעלם".

לנתניהו זה כנראה לא הפריע. גם אחרי משבר התאגיד, שיצר קרע עמוק בין השניים, הוא התעקש להתייצב אתמול בבית שמש לטקס חתימה על הסכם גג להסכם מחיר למשתכן באור יהודה. נתניהו נאם אתמול לפני כחלון, וניכר שעשה מאמץ לרכך את לבו. הוא החמיא לו על ההישגים בתחום הדיור, ואף חזר לכנותו בכינוי החיבה "מוישה".

נתניהו הודיע על השתתפותו באירוע באור יהודה רק ברגע האחרון. ההזמנות לאירוע, שבהן נכתב שאורחי הכבוד הם כחלון ושר השיכון והבינוי יואב גלנט, כבר נשלחו. אבל לשכת ראש הממשלה הודיעה לעירייה וללשכת שר האוצר שגם נתניהו מתכוון להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully