וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על התקשורת: "תעשייה של דכדוך, הייתי רוצה עוד תחרות"

3.4.2017 / 16:48

ברקע המשבר על תאגיד השידור הציבורי, התייחס ראש הממשלה לאופי התקשורת, ואמר כי "התקשורת בישראל חופשית, ותישאר חופשית", אך הדגיש כי "התקשורת לא משקפת את תחושות הציבור"

צילום: לע"מ, עריכה: שמרית גולדשטיין

"התקשורת לא משקפת את תחושות הציבור". כך אמר היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו, באירוע הרמת כוסית עם עובדי משרד ראש הממשלה. "יש פה תעשייה של דכדוך. במקום שהם רואים אבטלה, אני רואה תעסוקה מלאה. במקום שהם רואים כלכלה הרוסה, אני רואה כלכלה פורחת. במקום שהם רואים פקקים, אני רואה מחלפים, רכבות וגשרים. במקום שהם רואים היסוס וחוסר ביטחון, אני רואה תקיפות ועוצמה בלתי רגילה", הוסיף.

ראש הממשלה הוסיף למנות דוגמאות, ואמר כי "במקום שהם רואים גז בים, אני רואה גז ביבשה. במקום שהם רואים מדינה קורסת ומתפוררת, אני רואה את ישראל עולה ככוח עולמי. לא רק אני רואה את זה. אני רואה את זה בכל העולם, בכל המנהיגים שמגיעים הנה בכל יום. כך הם מסתכלים עלינו – כמעצמה טכנולוגית עולמית, ככוח עולמי בביטחון, במודיעין ובטכנולוגיה".

עוד בוואלה! NEWS:
כחלון על ההסכם: "לא תהיה השפעה פוליטית על התאגיד שיקום"
נתניהו: כבר הלכתי לבחירות על "ישראל היום"; כחלון: אתה לא מפחיד אותי
לצד נתניהו, כחלון תקף: "אם היינו הולכים לבחירות, אף אחד לא היה כאן"

הרמת כוסית של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם עובדי ראש הממשלה 3 באפריל. עמוס בן גרשון, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו בהרמת הכוסית/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשון

"התקשורת במדינת ישראל היא חופשית", הדגיש נתניהו, "והיא תישאר חופשית. יש בה בדרך כלל דברים שכותבים עלי – זה לא מצחיק אותי, אבל אלה החיים בדמוקרטיה".

נתניהו התייחס גם לחיילים החרדים המשרתים בצבא, ואמר כי הוא גאה בהם. "הייתי בין מקימי הנח"ל החרדי וכשהחיילים הללו מגיעים הביתה, הם מגנים על כולנו, גם על הציבור החרדי. מגיע להם יחד של כבוד. אסור לתקוף אותם, צריך לכבד אותם. זה תנאי ראשון לשלום בתוכנו. יש לנו גורל אחד ויש לנו צבא אחד שמגן על כולנו. בלי שנשמור על אחדותו של צה"ל ובלי שנכבד את כל החיילים שמשרתים בו, הרי כל השאר מתבטל".

שר האוצר משה כחלון נשא היום נאום תקיף בטקס חתימה על הסכם גג בבית שמש, שבו השתתפו נתניהו, שר הפנים אריה דרעי ושר השיכון יואב גלנט. ברקע המשבר הקואליציוני סביב תאגיד השידור הציבורי, שהסתיים בהסכמה על מתווה פשרה שנוי במחלוקת, אמר כחלון על הבמה: "עברנו משבר בשבועות האחרונים. אם היינו הולכים לבחירות, אף אחד לא היה כאן היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully