וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תירה בו, הנה הסכין": שוטרי מג"ב הואשמו בתקיפת אדם שנחשד כמחבל

4.4.2017 / 10:47

לפי כתב האישום, שהוגש בידי מח"ש, האירוע התרחש בשנה שעברה לאחר דיווח על פיגוע בעיר העתיקה. שני השוטרים הכו את המתלונן, שהיה לא חמוש, הצמידו אותו לקיר וחנקו אותו - וזאת מבלי לעצור או לתחקר אותו לפני כן

אבטחה בשער שכם בעיר העתיקה, ירושלים. פברואר 2016. AP
אחד השוטרים צעק לשני "תירה בו". למצולמים אין קשר לכתבה/AP

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה (מח"ש) הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שני שוטרי מג"ב לשעבר בגין תקיפה הגורמת חבלה ממשית. לפי כתב אישום, השניים תקפו את תושב העיר העתיקה בירושלים בחודש מאי 2016, זאת לאחר שקיבלו דיווח על פיגוע דקירה ברובע הנוצרי וחשדו כי הוא המחבל.

בכתב האישום תואר כי האירוע התרחש סביב השעה 22:00, אז הגיעו הנאשמים לרובע הנוצרי והבחינו במתלונן נגדם, שהלך ברחוב ולא היה חמוש. השניים ניגשו אליו, ואחד מהם הכה אותו באמצעות קת הנשק מבלי לתחקרו או להודיע לו על מעצר. כשנשאלו לפשר מעשיהם, החלו הנאשמים לקלל את המתלונן ואחד מהם אחז בצווארו, חנק אותו והצמיד אותו לדלת סגורה בקיר.

בשלב זה, כך עולה בכתב האישום, הכו שני השוטרים את המתלונן באמצעות נשקיהם ואגרופיהם. הם דרכו את נשקיהם וצעקו לעבר שוטר אחר שהיה באזור: "תירה בו". כשניסה להסתובב ולברוח, הוכה המתלונן בידי אחד השוטרים באשכיו באמצעות הנשק, בעוד שנאשם אחד אמר לנאשם השני: "תירה בו, תירה בו, הנה הסכין". לאחר מכן, החלו הנאשמים לעזוב את האזור, והמתלונן צעק לעברם שיתלונן עליהם במח"ש. בתגובה, אחד מהם חזר על עקבותיו, דרך על נשקו והכה אותו.

עוד בוואלה! NEWS:
בעלה של מטופלת חשוד שאיים על אחות: "אשרוף את בית החולים"
נתניהו על התקשורת: "תעשייה של דכדוך, הייתי רוצה עוד תחרות"
חשש בישראל: שביתת הרעב של אלפי אסירי פתח תביא להסלמה בשטחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully