וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של מטופלת חשוד שאיים על אחות: "אשרוף את בית החולים"

לאחר שקיבל הודעה על דחיית הניתוח של אשתו, התקשר תושב הגליל לאחות בית החולים רמב"ם שבחיפה ואיים עליה. הוא נעצר זמן קצר לאחר מכן, אך איבד את הכרתו במהלך המעצר ושוחרר בתנאים מגבילים

בית החולים רמב"ם הבוקר לאחר שחייל נפצע בג'נין , 26 בינואר 2017. ערן גילווארג
בית החולים רמב"ם/ערן גילווארג

תושב הכפר כאבול שבגליל המערבי נעצר אמש (שני) בחשד שאיים על אחות במחלקה שבה מאושפזת אשתו בבית החולים רמב"ם שבחיפה. מהמשטרה נמסר כי החשוד, בן 50, איים על האחות בטלפון לאחר קבלת הודעה על דחיית ניתוח שהייתה אמורה אשתו לעבור. בשיחת הטלפון, אמר החשוד כי אם אשתו לא תנותח במועד המקורי, הוא "יגיע עם בנזין לשרוף את בית החולים".

בעקבות האירוע, יצרה מחלקת הביטחון של בית החולים קשר מידי עם המשטרה. תוך זמן קצר, החשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בשפרעם ולאחר מכן גם נעצר. עם ההודעה על מעצרו, הוא חש ברע, איבד את הכרתו ופונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה לקבלת טיפול רפואי. בשל מצבו, הוחלט לשחרר את החשוד בתנאים מגבילים, לפיהם לא יתקרב לבית החולים רמב"ם במשך עשרה ימים ולא ייצור קשר עם הצוות הרפואי. מהמשטרה נמסר כי חקירת המקרה נמשכת.

פרופ' רפי ביאר, מנהל בית החולים, מסר בעקבות האירוע: "אנו לא נעבור לסדר היום לנוכח איומים חמורים כאלה. אנו נוקטים מדיניות של אפס סבלנות בכל הנוגע לאלימות המופנית כלפי צוותי בית החולים, מילולית או פיזית. כולנו נחרדנו משריפת האחות טובה קררו רק לפני פחות מחודש. יש למצות את הדין עם אלה הנוקטים באלימות כלפי מי שעבודתם היא לטפל בציבור. המשטרה ובתי המשפט חייבים לנקוט בכל הכלים שבידם כדי למגר את תופעת האלימות כלפי צוותים רפואיים בישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
בעלה של מטופלת חשוד שאיים על אחות: "אשרוף את בית החולים"
חשש בישראל: שביתת הרעב של אלפי אסירי פתח תביא להסלמה בשטחים
העליון ידון בעתירות נגד עיכוב ריקון מכל האמוניה: "רמה חדשה של סיכון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully