וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שב"כ: דקירת מנהלת בית הספר בלוד התבצעה על רקע לאומני

שבוע לאחר שרויטל קנינו נדקרה בכניסה לבניין מגוריה, הודיעו בשב"כ כי החשוד בדקירה הוא תושב השטחים בן 19 שביצע פיגוע "מכיוון שמאס בחייו". קנינו נפצעה קל: "שמחה שלא מדובר בתושב העיר"

צילום: חני לוז/ TPS

שב"כ הודיע היום (שני) כי הדקירה בלוד בשבוע שעבר, שבה נפצעה תושבת העיר רויטל קנינו, התבצעה על רקע לאומני. על פי החשד, המפגע תושב חלחול החליט לבצע פיגוע "מכיוון שמאס בחייו", ובחר לעצמו כמטרה אישה יהודייה. קנינו נדקרה בגבה, ונפצעה קל.

מחקירת השב"כ והמשטרה עלה כי החשוד בדקירה, מאלכ באסם אסמעיל סעדה, בן 19 מחלחול, נטל ביום שני שעבר בשעות הערב סכין מהמאפייה שבה עבד ללא היתר שהייה, ביצע טהרה במסגד בעיר והגיע לחניון בניין ברחוב כצנלסון בעיר במטרה לבצע פיגוע דקירה. הוא התקרב לקנינו, שהייתה עם כיסוי ראש, וכשהבין שהיא יהודייה הוא ניגש אליה, רדף אחריה ודקר אותה כשהוא צועק משפט דתי בערבית.

זירת דקירה בלוד, מרץ 2017. מד"א
זירת הדקירה, בשבוע שעבר/מד"א
sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

עוד קודם לקנינו, הבחין סעדה באישה נוספת, אך לא הספיק לפגוע בה מכיוון שנכנס לבניין. מיד לאחר הדקירה הוא נמלט מהזירה, ונעצר למחרת בעת שניסה לשוב לשטחים. מהשב"כ נמסר כי "מדובר במקרה נוסף שבו פלסטיני בוחר לבצע פיגוע טרור כפתרון למצוקותיו האישיות".

קנינו אמרה לווואלה! NEWS בתגובה להודעת השב"כ כי היה לה ברור שמדובר במחבל. "אני מודה לאלוהים שהצלחנו להתמודד ולהתגבר על המקרה, ושמחה שלא מדובר בתושב העיר לוד, עיר שאני כל כך אוהבת ומכבדת. אני רוצה להודות לכל מי שהגיע לתמוך לאחר האירוע". בשבוע שעבר, לאחר האירוע, היא אמרה: "עם סכין כמו זו שהייתה לו, אני לא מאמינה שהוא הגיע רק כדי לפרוץ למכוניות".

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מסר: "אני רוצה לחזק את רויטל היקרה ומשפחתה ולהודות לקב"ה על הנס שעשה עמה. המשטרה והשב"כ פעלו מיד ותוך 12 שעות עצרו את המחבל. אני קורא לכל בעלי העסקים לשמור על החוק ולא להעסיק שב"חים. מדובר בעבירה פלילית, אך בעיקר זה כר נח לפיגועים".

רויטל קנינו שנדקרה בלוד על ידי פורץ מכוניות, מרץ 2017. באדיבות עריית לוד, מערכת וואלה! NEWS
קנינו בביתה, לאחר הדקירה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות עריית לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully